Mitäköhän sitä keksis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Olin niin aatellut, että mentäis pojan kanssa tänään anopille viettämään mummilapäivää kun mies on koko päivän ja illan pois, mutta anoppi hitsiläinen oli lähtenyt äkkilähdöllä Espanjaan :D

No, on tuossa toinen mummula... olis vaan ollut kiva mennä mummille kun ei olla siellä käyty ainakaan viikkoon.

Nää nykyajan mummot on kovia menemään! Mun anoppi menee jatkuvasti eläkeläispippalosta toiseen. On konsertteja, jumppia, korruptioreissua, lomamatkaa, yhden artistin fanikerhon (!) illanviettoja, taidematkaa, saunailtaa...

Sinänsä hyvä juttu. Anoppi asuu 600 km:n päässä, ja meillä täällä ainoat lapsenlapset. Olisi kamalaa, jos mummi istuisi vaan kotonaan ikävöimässä. Hauska seurata anopin kiireitä ja iso ilo, että jaksaa mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pohtija:
Nää nykyajan mummot on kovia menemään! Mun anoppi menee jatkuvasti eläkeläispippalosta toiseen. On konsertteja, jumppia, korruptioreissua, lomamatkaa, yhden artistin fanikerhon (!) illanviettoja, taidematkaa, saunailtaa...

Sinänsä hyvä juttu. Anoppi asuu 600 km:n päässä, ja meillä täällä ainoat lapsenlapset. Olisi kamalaa, jos mummi istuisi vaan kotonaan ikävöimässä. Hauska seurata anopin kiireitä ja iso ilo, että jaksaa mennä.

Meillä appivanhemmat asuu kilometrin päässä ja mun vanhemmat n. kolmen kilometrin päässä ja molemmat mummut on kotona. Anoppi kyllä matkustaa PALJON. Elää isolla vaihteella muutenkin... parantumatonta syöpää sairastanut viimeiset 9 vuotta.