T
Turkilmas
Vieras
mies vie pojan huomenna päiväkotiin, eli olen koko päivän yksikseni kotona. Saiskohan sitä jotain hyödyllistä aikaiseksi vai istuisko vaihteeksi täällä koko päivän
B)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Sinä pystyt jotakin tekemään? Itse olen niin kipeä etten paljoa voi vaikka tekemistä olisi. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Milloin sulla ap on laskettuaika?
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Joo täällä on toinen ankka! :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Joo täällä on toinen ankka! :hug:
koitetaanhan kestää :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Milloin sulla ap on laskettuaika?
VASTA 7.7. Huomenna alkaa siis 33.viikko...
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Koettakaa kestää! Pakko tulla Turkilmakselle toteamaan tähän ketjuun, kun alkuperäiseen en näköjään kommentoimaan pääse, että siitä toisesta testistä sain vain 134 pistettä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Milloin sulla ap on laskettuaika?
VASTA 7.7. Huomenna alkaa siis 33.viikko...
Kohta se on usko pois, onnea :heart:
Niin se vaan tuntuu että vasta sitä esikoista alettiin odottamaan, mistä ihmeestä niitä tuli pari lisää ihan yhtäkkiä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Koettakaa kestää! Pakko tulla Turkilmakselle toteamaan tähän ketjuun, kun alkuperäiseen en näköjään kommentoimaan pääse, että siitä toisesta testistä sain vain 134 pistettä...
Mä kävin myös tekemässä sen testin, mutta en malttanut laittaa sitä tekstiviestiä jotta olisin saanut tuloksen. Sivun alhaalta luin että olis maksanut 5?. Vähän harmitti kun ensin väänsin testin ja sitten en saanut edes tulosta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Koettakaa kestää! Pakko tulla Turkilmakselle toteamaan tähän ketjuun, kun alkuperäiseen en näköjään kommentoimaan pääse, että siitä toisesta testistä sain vain 134 pistettä...
Mä kävin myös tekemässä sen testin, mutta en malttanut laittaa sitä tekstiviestiä jotta olisin saanut tuloksen. Sivun alhaalta luin että olis maksanut 5?. Vähän harmitti kun ensin väänsin testin ja sitten en saanut edes tulosta![]()
Huomasin joo. Mutta päätin sitten maksaa siitä tietämisen ilosta.