Mitäköhän mun paketille tapahtu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli tilasin Anttilasta ja kun paketti tuli niin en enää tarvinnutkaan sitä. Menin muutaman päivän kuluttua postiin pakettikortin kanssa ja sanoin, että tämän saa palauttaa. Postivirkailija laittoi siihen pakettikorttiini jotain merkintää ja sanoi, että tämä on tällä selvä.

Meni muutama päivä ja minulle tuli toinen saapumisilmoitus. Olikohan se vain ehtinyt jo lähteä eteenpäin vai eikö ne toimittaneetkaan sitä pakettia takas anttilaan?

En millään jaksais mennä postiin kyselemään. Voiko tästä tulla joku ongelma?

ovat lähettäneet sen saman ´paketin sulle takaisin. Mene postiin ja sano mikä on homman nimi,.
Olen saanut itselleni kirjeitä.. siis: kirjoitan kirjeen, laitan kuoreen osoitteen ihan oikein ja ja postimerkin oikeaan yläkulmaan ja omat tietoni kirjeen takapuolelle. Ja tämä kirje on sitten omassa lootassani odottamassa.. eli lajittelu on lukenut osoitteen takapuolelta ja oma postimme ei ole lukenut että oikea osoiste on siellä missä postimerkkikin... leimaamaton. ja näitä on useita!

samoin kerran sain itselleni paketin, jonka yritin lähettää ... mutta vastaanottajat ja lähettäjät oli englanniksi.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Kai sä otit kuitin siitä palautuksesta?

En, koska minä en ole ikinä edes noutanut tuota pakettia niin en tarvitse siitä kuittia. Paketti kun noudetaan niin asia on eri. Nyt siihen pakettikorttiin vain tuli merkintä, että paketti palautettu.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
ovat lähettäneet sen saman ´paketin sulle takaisin. Mene postiin ja sano mikä on homman nimi,.
Olen saanut itselleni kirjeitä.. siis: kirjoitan kirjeen, laitan kuoreen osoitteen ihan oikein ja ja postimerkin oikeaan yläkulmaan ja omat tietoni kirjeen takapuolelle. Ja tämä kirje on sitten omassa lootassani odottamassa.. eli lajittelu on lukenut osoitteen takapuolelta ja oma postimme ei ole lukenut että oikea osoiste on siellä missä postimerkkikin... leimaamaton. ja näitä on useita!

samoin kerran sain itselleni paketin, jonka yritin lähettää ... mutta vastaanottajat ja lähettäjät oli englanniksi.

No en minä jaksa uskoa, että sama paketti on tullut takaisin. Siis kun jos pakettia ei nouda tietyn ajan sisällä niin posti lähettää uuden saapumisilmoituksen asiasta.

Ja mäen oo varma, että onko mulla edes se uusi saapumisilmoitus enää tallessa.

Ehkä ne lähetti saman paketin takaisin sinulle? Mä postitin heinäkuussa paketin, joka ei koskaan löytänyt perille vastaanottajalle. Tein katoamisilmoituksen heti ja kuukauden kuluttua tuli postilaatikkooni lappu että mulle on saapunut paketti. Kun menin hakemaan sitä postista niin oli se minun postittamani paketti :kieh: Eikä posti suostunut lähettämään sitä vastaanottajalle, joten postimaksu meni ihan turhaan :kieh: :kieh:

Voithan sinä vaikka soittaa sinne postiin ja kysyä asiaa. Paketti kyllä lähtee takaisin lähettäjälle postista tietyn ajan kuluttua, jos sitä ei noudeta. En osaa sanoa että vaikuttaako se jotain esim asiakastietoihin siellä Anttilan päässä, jos paketti palaa noutamattomana kuin jos se palautettaisiin asiakaspalautuksena.

Yhteistyössä