Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Vittu mulle kyl ekana tuli mieleen...
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Vittu mulle kyl ekana tuli mieleen...
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Vittu mulle kyl ekana tuli mieleen...
Niin mullekkin..
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Vittu mulle kyl ekana tuli mieleen...
Niin mullekkin..
Ooh sinullakin! Mistäköhän poika olisi kiroilua kuullut, itse en kiroile pojan kuullen tai kotona pojan ollessa paikalla :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Hyvä Sanna!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mulle tulee mieleen sama kun muillakin vastanneilla :|
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mulle tulee mieleen sama kun muillakin vastanneilla :|
|O |O Toivottavasti sana on tullut jostain leikistä ja meinaa jotain ihan muuta :|
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Vittu mulle kyl ekana tuli mieleen...
Niin mullekkin..
Ooh sinullakin! Mistäköhän poika olisi kiroilua kuullut, itse en kiroile pojan kuullen tai kotona pojan ollessa paikalla :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Vittu mulle kyl ekana tuli mieleen...
Niin mullekkin..
Mun lapsille riitti kaksi päivää päiväkodissa sen oppimiseen että on "hauskaa" hokea pissakakkapyllypersevittua... |O