Mitäköhän Facebookissa on tapahtunut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eräs kaveri on estänyt minut kokonaan.. Eli minä en löydä hänen profiiliaan hakutoiminnolla ja jos hän kommentoi jonkun kaverini seinällä jotain niin en ole nähnyt hänen kommenttejaan.

Nyt yhtäkkiä näkyykin...?

tarkistin vielä ja eräs toinen joka on minut estänyt samalla tavalla niin hänen tietojaan ei näy.... eli ilmeisesti tämä yksi on nyt yhtäkkiä hyväksynyt minut takaisin näkymään vaikken siis kaverilistalla olekaan?

jos joku on estänyt sut, niin mene sinne "katso miten kaverisi näkevät sinut" -toimintoon ja laitat kyseisen kaverin nimi ruutuun. Jos oot estettynä edelleen hänen listallaan (niin että yhteiset kaverinne näkevät että olette kavereita) niin pääset sieltä hänen profiiliinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja lii:
jos joku on estänyt sut, niin mene sinne "katso miten kaverisi näkevät sinut" -toimintoon ja laitat kyseisen kaverin nimi ruutuun. Jos oot estettynä edelleen hänen listallaan (niin että yhteiset kaverinne näkevät että olette kavereita) niin pääset sieltä hänen profiiliinsa.

Missä siellä on tuollainen kohta ja mitä siis tarkoitat tuolla? Selitätkö tarkemmin kun meni vähän ohi?

En ole tosiaan nähnyt hänen kuvaansa edes vaikka olemme välillä keskustelleet saman avauksen alla. Olen siis muiden kommenteista vain tajunnut, että tämä kyseinen henkilö on kommentoinut myös. Ja jos olen laittanut hänet ihan tuohon hakuun niin ei tule mitään sillä haulla. Nyt tulee ja näkyy siis kommentit.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lii:

Missä siellä on tuollainen kohta ja mitä siis tarkoitat tuolla? Selitätkö tarkemmin kun meni vähän ohi?

En ole tosiaan nähnyt hänen kuvaansa edes vaikka olemme välillä keskustelleet saman avauksen alla. Olen siis muiden kommenteista vain tajunnut, että tämä kyseinen henkilö on kommentoinut myös. Ja jos olen laittanut hänet ihan tuohon hakuun niin ei tule mitään sillä haulla. Nyt tulee ja näkyy siis kommentit.

No niin nyt löysin mutta siis ei hän ole minun kaverilistallani eli ei tuo toiminto nyt kerro mitään.

Mutta siis sen tiedän että en ole aiemmin nähnyt hänen facebook-tiedoistaan mitään, en ole edes nimellä löytänyt häntä mutta nyt näkyy ihan normaalisti niin kuin kaikkien kavereiden kaverit jotka eivät kuitenkaan ole minun kavereitani.

Yhteistyössä