mitähän vois tehdä tollaselle liikaa alkoholia käyttävälle miehelle.mä en kestä sitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tessun tassu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Mä en tajua tästä ketjusta mitään.. Tai no sen et mies juo liikaa sitten :/

Siitä, että mies juo viikonloppusin ittensä känniin ja nainen joutuu pelkäämään humalassa väkivaltasta miestä!

ihan tosiko on tälläisie eukkoja, jotka eivät osaa mitään tehdä, ovat saamattomia? Paras tilanne, kun omistaa itse talon. Pihalle vaan heivata ja sen jälkeen hakea lähestymiskielto.. Taitaa olla porvoosta kyse. Ei kukaan voi olla noin yksinkertainen, taikka saamaton

Kun menee, vaihdat lukot ettei enää takas pääse. Tai sitten hankit uuden kämpän, muutat sinne ja eiköhän ukko tajua poistua -tai se poistetaan- kun tähän nykyiseen kämppään tulee uudet asukkaat.

Sanot miehelle, kun se on seuraavan kerran selvinpäin, että seuraavasta dokailusta vaihdat lukot oveen. Eli herra saa ihan itse valita, asuuko sun kanssasi vai ei. Ja sitten kans vaihdat ne lukot.

Alkuperäinen kirjoittaja Ä I T I I:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Sanot miehelle, kun se on seuraavan kerran selvinpäin, että seuraavasta dokailusta vaihdat lukot oveen. Eli herra saa ihan itse valita, asuuko sun kanssasi vai ei. Ja sitten kans vaihdat ne lukot.

Tommosta oon kyl jo sanonut.Mut en mä osaa mitään lukkoja itse vaihtaa. Tää on omakotitalo ja se pääsis lukkojen vaihtamisenkin jälkeen hakkaamaan ikkunoita raivoissaan.

No jos ei puhe auta mieti oma sietokykysi, haluatko elää tollasen peen kanssa vai olisitko onnellisempi ilman sitä mätisäkkiä?

Luin ketjun läpi ja valitettavasti on sanottava, että keksit valtavan hyviä tekosyitä siihen, miksi olet elänyt tuhoavassa suhteessa 10 vuotta. Olet uhannut miestäsi, että heität ulos, mutta et kuitenkaan ole sitä tehnyt. Olet odottanut miehen itsensä lähtevän. Näin ei tietenkään tule tapahtumaan, ainakaan ennenkuin hän löytää toisen naisen, jota hyväksikäyttää. Itsesi ja lapsesi vuoksi alat toimimaan! Vaihdatat ne lukot (lukkofirmat on sitä varten) ja haet vaikka lähestymiskiellon miehellesi, jos muu ei auta. Pyydät apua sosiaalitoimistosta, menet vaikka hetkeksi turvakotiin, jos elämä kotona käy liian uhkaavasti. Apua löytyy ja miehen saa sieltä ulos, jos vain tahtoa löytyy!

Yhteistyössä