K
kinuski
Vieras
Esikoinen 8v, ylivilkas adhd-lapsi, kauhukakara, joka ikiseen asiaan vänkää vastaan, jupisee, huutaa, kiusaa pikkuveljeä, riehuu, on siis kaikenkaikkiaan todella uuvuttava tapaus. Lähes kaikki illat yhtä tappelua nukkumaan käynnin yms kanssa. Kaikkea mahdollista ollaan kokeiltu mutta ei auta ei.
Tein eilen 11 tuntisen työpäivän, ja olin vasta 18 maissa kotona. Menin illalla vähäks aikaa pitkäkseni, ja kun nousin niin ihmettelin miten meillä on niin hiljaista. Esikoinen oli sängyssä ja hiljaa, iltapala syöty ja hampaat pesty
. Kehuin kovasti ja lupasin täksi päiväksi tuoda kaupasta jotain kivaa. Tänään poika pääsi jo 12 koulusta, ja ihmettelin kun ei ollut yrittänyt soittaa mulle eikä miehelle. Yleensä siis soittelee molemmille ja marmattaa jostain. Tulin sitten kuopuksen kanssa kotiin, ja koko asunto olis siivottu! Siis ihan kunnolla siivottu, ja jopa meidän sänky oli pedattu. Olin varma, että reissuvihossa on monen sivun pituinen vuodatus siitä, miten on taas ollut vaikeaa ja levotonta koulussa, mutta päinvastoin, oli ollut kuulemma oikein hyvä viikko koulussa ja saanut erityiskehuja reippaudesta
.
Nyt ollut koko illan oikein kiltti, normaaleja levottomuus-juoksukohtauksia lukuunottamatta. Itsekkin ihmetteli äsken että me ei olla riidelty tänään ollenkaan.
Mikä sillä on? Mitä se haluaa????
Mä suostun ihan mihin vaan jos tämä on pidempääkin kestävää 
Tein eilen 11 tuntisen työpäivän, ja olin vasta 18 maissa kotona. Menin illalla vähäks aikaa pitkäkseni, ja kun nousin niin ihmettelin miten meillä on niin hiljaista. Esikoinen oli sängyssä ja hiljaa, iltapala syöty ja hampaat pesty
Nyt ollut koko illan oikein kiltti, normaaleja levottomuus-juoksukohtauksia lukuunottamatta. Itsekkin ihmetteli äsken että me ei olla riidelty tänään ollenkaan.
Mikä sillä on? Mitä se haluaa????