mitähän tekis..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
tuntuu et seinät kaatuu päälle kun en oo tän tupakkalakkoni takia käyny kun kaupassa ja naapurissa, en oo nähny ketään enkä kuullu kenestäkään. mieskin on käyny kotona vaan nukkumassa ja tiuskimassa.

tänään sit vois olla pienoinen mahdollisuus lähteä kavereiden kanssa tuulettumaan, mutta toisaalta voisin pitää ton meidän yövieraan vielä huomiseen ja lähteä sit huomena ajeleen yhdelle kaverille..

mut en tiedä riittääkö mun pinna yksin toista iltaa noiden kahden hulabaloota kun mies on taas koko päivän talkoissa ja siellä varmaan kaljapalkalla painavat että voip olla et baari kutsuu sitä eli mulla on TAAS yks yksinäinen ilta edessä kun pojat menis illalla nukkumaan..

syyslomakin meni hujauksessa ja periaatteessa pilalle tän tupakkalakon takia kun oon ollu vaan kotona ja kaupassa :xmas:

en osaa päättää.

Mä mökkeydyin alkuraskaudessa, kun en halunnut joutua niihin tupakkatilanteisiin. Helpotti kyllä jonkun viikon kuluessa ja taas uskalsi lähteä kyläilemään. Täytyykö sun heti aamusta päättää mitä teet? Jos voit katsella hetken, että millanen hulabaloo on tänään tulossa, vaiko kenties ihan mukava päivä ja päätät sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja sara:
Mä mökkeydyin alkuraskaudessa, kun en halunnut joutua niihin tupakkatilanteisiin. Helpotti kyllä jonkun viikon kuluessa ja taas uskalsi lähteä kyläilemään. Täytyykö sun heti aamusta päättää mitä teet? Jos voit katsella hetken, että millanen hulabaloo on tänään tulossa, vaiko kenties ihan mukava päivä ja päätät sitten.

haluaisin mahdollisimman ajoissa kysellä lapsenvahteja jos niikseen tulee.. tosin voihan niitä kysyä sillä varauksella et JOS lähden..
ainakin lähdetään tossa tunnin päästä mun vanhempien luo, saa pojat ja koirat kirmata pihassa itsensä näännyksiin ja mä siivoon auton :)

Yhteistyössä