Mitähän Tästäkin Tulee..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Red Dragon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Red Dragon

Aktiivinen jäsen
25.03.2005
7 279
0
36
42
Finland
red-dragon.vuodatus.net
Eilen päätin, että haluan tiputtaa 10 kg. Haaveissa olis tiputtaa 18 kg, mutta aluksi ajattelin, että tiputtaisin tuon 10 kg.

Päätin, että pienennän ruoka-annoksia, yritän syödä säännöllisesti. Käyn lenkillä kerran päivässä ja jätän kaikki pizzat, hampurilaiset, kebab-annokset, suklaat ja karamellit kauppaan.

Toivottavasti onnistuisin edes jotenkuten..

Kuinkahan nopiaan saisin tiputettua tuon 10 kg?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.04.2006 klo 19:08 vieras kirjoitti:
No pisteillä tiputtanu kakskuukautta 10kilua.

Wautsi. Onneksi Olkoon! :flower: :hug:
Siis todella hyvin on sujunut ja mennyt. Minulla kun ei niitä pisteitä ole, niin kokeilen tällalailla, että miten vaikuttaa ruokavalion muutos ja liikunnan lisääminen.. Kunhan vain itsekuri pysyisi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2006 klo 19:52 memmin kirjoitti:
Mä olen nyt puoli vuotta pisteillyt ja -19kg tippunut, vilä on urakkaa jäljellä mutta päivä kerrallaan ja välillä herkutellen, muuten hajoo pää tähän touhuun :whistle:

Ihanaa lukea hyvistä uutisista! Sinullahan on hyvin männy. Jospa sit minäkin saisin muutaman kilon tiputettua!

se on kiva lukea toisten onnistumisia...ja sit välillä itseä alkaa masentamaan kun ei pääse samaan..10 kiloa kuukaudessa ja niin edespäin.. mutta muistapa sitten että sinulla ei välttämättä olekaan sitä 50kg tiputettavaa painoa niinkuin eräillä..eli tahti ei olekaan niin nopsa :flower: :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2006 klo 09:09 onnea kirjoitti:
se on kiva lukea toisten onnistumisia...ja sit välillä itseä alkaa masentamaan kun ei pääse samaan..10 kiloa kuukaudessa ja niin edespäin.. mutta muistapa sitten että sinulla ei välttämättä olekaan sitä 50kg tiputettavaa painoa niinkuin eräillä..eli tahti ei olekaan niin nopsa :flower: :heart:

No, ei kyl mulla ole 50 kg pudotettavana, mutta tämäkin 10 kg tuntuu mahottomalta..
Mutta onnea teille kaikille! :flower:

Silleen oon ollu positiivisesti yllättynyt, että ei oo tehny vaikeaa olla syömättä herkkuja. Pari sipsiä eilen otin, mutta ku yleensä on tullut koko purkki syötyä, ni enempää ku pari siivua teki vain mieli.

Eilen kävin tunnin kävelylenkillä ja sitten illalla oli 2 h jumppaa. Ensiksi äiti-vauva -jumppa ja piukkis (keskittyy vatsa - pakara - reidet -lihaksiin).

Tänään, kun sitten aamulla kävin vaa'alla, ni se näytti saman kuin eilenkin aamulla: 67,1 kg. Lauantaina kun aloitin tämän urakan, niin vaaka näytti silloin 67,8 kg. Eli ihan tyytyväinen olen siihenkin, että on lähtenyt 700g, vaikka sama paino onkin ollut jo pari päivää.. Mutta on ainakin pysynyt samana.. Kun vain lähtis tippumaankin jossain vaiheessa.

Mutta voimia kaikille laihduttajille! :hug:

Moi

Mäkin olen nyt aloittanut laihiksen ja olisinkin valmis luopumaan talven talista :). Tarkoituksena olisi laihtua 10 kiloa ja samalla kiinteytyäkin, mutta tiedän että helppoa se ei ole.
Perjantaina satuin vielä katsomaan Suurin pudottaja finaalin ja se Sini oli aivan fantastisen näköinen kun oli saanut nujerrettua ylimääräiset pois... Mul ois suurinpiirtein samat lähto painot kun hänellä ja toivonkin et itsekin onnistuisin.... Ainakin yritys on nyt kova, mutta kyllä vielä epäilyttää tämä onneton itsekurini ja sohvan hyväilevä pehmeys :( ...
No ei auta itkut ja hampaiden kiristelyt. Tiedossa olis kesällä juhlatkin ja sen voimin pakotan itseni muuttumaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.04.2006 klo 18:38 Red Dragon kirjoitti:
Eilen päätin, että haluan tiputtaa 10 kg. Haaveissa olis tiputtaa 18 kg, mutta aluksi ajattelin, että tiputtaisin tuon 10 kg.

Päätin, että pienennän ruoka-annoksia, yritän syödä säännöllisesti. Käyn lenkillä kerran päivässä ja jätän kaikki pizzat, hampurilaiset, kebab-annokset, suklaat ja karamellit kauppaan.

Ei, ei, ei!! =) ota tavoitteeksi tiputtaa ensin vain kilo, ja sitten toinen ja kolmas. Ja yhtäkkiä huomaatkin laihtuneesi sen 10 kiloa. Jos ottaa liian suuria tavoitteita, see jää tekemättä. itselläni ainakin toimii tuo periaate, et otan aina yhden kilon kerrallaan pois.

Aika äkkiä se lähtee. Itse tiputin 15 kiloa 3kk:ssa. Mutta mulla olikin melkoinen tahti siinä hommassa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2006 klo 13:42 Daiquiriini kirjoitti:
\

Ei, ei, ei!! =) ota tavoitteeksi tiputtaa ensin vain kilo, ja sitten toinen ja kolmas. Ja yhtäkkiä huomaatkin laihtuneesi sen 10 kiloa. Jos ottaa liian suuria tavoitteita, see jää tekemättä. itselläni ainakin toimii tuo periaate, et otan aina yhden kilon kerrallaan pois.

Aika äkkiä se lähtee. Itse tiputin 15 kiloa 3kk:ssa. Mutta mulla olikin melkoinen tahti siinä hommassa...

Kiitos Vinkistä! :flower:

Periaatteessa mie ajattelenkin just noin, että kunhan tiputtaisin edes aluksi kilon ja sitten toisen ja kolmannen jne. Mutta voin sanoa, että olen itseeni tyytyväinen, jos saan tiputettua kilonkin jos toisenkin, niin siitä on sitten helpompi jatkaa.

Just tein puolen tunnin omalaatuisen jumppatuokion. Ja illemmalla käyn kävelylenkin, jos vain kerkeän.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2006 klo 13:25 008 kirjoitti:
Moi

Mäkin olen nyt aloittanut laihiksen ja olisinkin valmis luopumaan talven talista :). Tarkoituksena olisi laihtua 10 kiloa ja samalla kiinteytyäkin, mutta tiedän että helppoa se ei ole.
Perjantaina satuin vielä katsomaan Suurin pudottaja finaalin ja se Sini oli aivan fantastisen näköinen kun oli saanut nujerrettua ylimääräiset pois... Mul ois suurinpiirtein samat lähto painot kun hänellä ja toivonkin et itsekin onnistuisin.... Ainakin yritys on nyt kova, mutta kyllä vielä epäilyttää tämä onneton itsekurini ja sohvan hyväilevä pehmeys :( ...
No ei auta itkut ja hampaiden kiristelyt. Tiedossa olis kesällä juhlatkin ja sen voimin pakotan itseni muuttumaan.

Paljon voimia ja tsemppiä sinullekin! :hug:
Pienistä askelista on hyvä lähteä liikkeelle. Itsestä oli jokin aika sitten kovinkin hankalaa lähteä ulos. Aina sitä vain sisälle jäi :( , mutta nyt tuntuu kamalalta, jos ei jotain liikuntaa ees päivittäin tee..
Mutta ilmoitteleha mite sujuu!

\

Mulla ihan samat tavoitteet -10 kg vähintään poies!!**Tsemppaa myöskin** :hug: Miten sinä aloitit kiinteyttämisen?

[/quote]
Mulla ihan samat tavoitteet -10 kg vähintään poies!!**Tsemppaa myöskin** :hug: Miten sinä aloitit kiinteyttämisen?
[/quote]

Tsemppiä myös sinullekin! :hug:

Minä olen tammikuusta lähtien käynyt 3*viikossa jumpassa, ja nytten kun jumpat jää kesätauolle, niin sitä pitää itse jumpata kotona.
Päivittäin (ainakin 5-6 kertaa viikos) käyn tunnin kävelylenkillä, niin että saan sykkeen nousemaan kunnolla. Kesäisin rullaluistelen. Ja kotona olen tehnyt vatsalihasliikkeitä.
En sen tarkemmin ole miettinyt, että miten aion kiinteytyä. Katson, että miten tämä tästä lähtee käyntiin =). Ja ensi viikolla tai tämän viikon lopulla rupean pilates-dvd:tä kokeilemaan.

terve Red Dragon,

hyvä siitä tulee. kuulostaa tuo siun meno oikein laatuisalta!

viel vinkkii tunkemaan elikkäs auttaa kummasti, kun vaihtaa pastat ja riisit ja leivät tummiin. pysyy nälkä kauemmin hus-pois-kaukana. :D

ihailtavaa moinen urheilumäärä*kumartaa* itsellä kauhia laiskotus.

täällä paino jatkaa laskuaan, vaikka mie mielestäni jo voisin pysyä 57:ssa kilossa. ja ennen kuin kukaan ajaa minnuu täältä vex, niin se oli viel heinäkuussa 84 (pituus 158).

kilo kerraan on tapettu hitaasti, mutta epävarmasti... toivotaan, että pysyvät myös poissa. mutta itsestähän se on kiinni, joten uskon niin, on elämä nyt kuitenkin kevyempää fyysisesti.

näin. ennen kuin paapatan jotain asian vierestä tahon vain toivottaa hyviä jatkoja ja painonpudotusta. ja toi vika on ihan varma noilla mentelmillä. niin! :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2006 klo 19:16 linnea75 kirjoitti:
terve Red Dragon,

hyvä siitä tulee. kuulostaa tuo siun meno oikein laatuisalta!

viel vinkkii tunkemaan elikkäs auttaa kummasti, kun vaihtaa pastat ja riisit ja leivät tummiin. pysyy nälkä kauemmin hus-pois-kaukana. :D

ihailtavaa moinen urheilumäärä*kumartaa* itsellä kauhia laiskotus.

täällä paino jatkaa laskuaan, vaikka mie mielestäni jo voisin pysyä 57:ssa kilossa. ja ennen kuin kukaan ajaa minnuu täältä vex, niin se oli viel heinäkuussa 84 (pituus 158).

kilo kerraan on tapettu hitaasti, mutta epävarmasti... toivotaan, että pysyvät myös poissa. mutta itsestähän se on kiinni, joten uskon niin, on elämä nyt kuitenkin kevyempää fyysisesti.

näin. ennen kuin paapatan jotain asian vierestä tahon vain toivottaa hyviä jatkoja ja painonpudotusta. ja toi vika on ihan varma noilla mentelmillä. niin! :hug:

Kiitos Paljon Kannustuksesta! :hug:
Vaaleaa leipää en syö ollenkaan, koska siitä en oo ennenkään niin hirveästi välittänyt.
Mukavaa oli tänä aamuna käydä vaa'alla eilisestä oli lähtenyt 100g. =)

Yhteistyössä