Mitähän tämä on? (ahdistus aina uuden miehen tavatessa..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kehtaa mustana :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kehtaa mustana :/

Vieras
Eli siis olen yksinhuoltaja. On aika huonoja kokemuksia noin niinkuin mieselämässä minulla :/

Niin nykyään aina jos jonkun uuden miehen tapaan niin aluksi on ihan ok jutella ym,mutta sitten iskee aivan tajuton ahdistus päälle. En osaa kamalan tarkkaan kuvailla sitä tunnetta. Mutta aina kun miehestä kuulen niin tosi kovin ahdistaa.. ja varsinkin jos rupeaa jotain enemmän jo suunnittelemaan (tulevaisuutta).

Niin tarkoittaakohan tää sitä että mun keho sanoo että tämä ei ole oikea mies minulle.. vai olenkohan muuten vaan täysin tunnevammaiseksi muuttunut huonojen kokoemuksien myötä.. Ja ehkä annan jopa sen oikean mennä kun ahdistaa niin kovin.

Ja siis yksi kokoemus suhteesta kun tämä ahdistus silloinkin alkoi ja ajattelin että jatkan kuitenkin,jospa se menee ohi.. niin mies sitten paljastuikin loppujenlopuksi pahemmanluokan narsistiksi ja jäin yksin raskaana.

Eli mietiskelenkin tässä että kun olen miehen tässä tavannut niin pitäsköhän lopettaa heti alkuunsa nyt kun sama ahdistus taas päällä.

Juu,johonkin terapiaan varmaan olis hyvä mennä,tiedän ;)

Mutta onko kellään muulla tällästä? kokemuksia?

Pelkäät joutuvasi taas hylätyksi ja sen takia suojelet itseäsi pystyttämällä muurit ympärillesi. Anna itsellesi lupa rakastua, kaikki eivät ole narsisteja.

Niin

En tiedä siitä kuuluisasta "naisen vaistosta" , enkä ihan suoriltaan usko sellaista olevan olemassakaan mutta pitää varmaan tutkia sitä asiaa enemmän.

En usko että ahdistus itsessään yrittää kertoa sinulle mitään, luulis että se johtuu aikaisemmista tapauksista vaan ja omista peloista.

Voihan se tietysti olla että se ´naisen vaisto´ ilmenee fyysisten oireiden kautta tai jotain ?

Alkuperäinen kirjoittaja Tsemppiä:
Pelkäät joutuvasi taas hylätyksi ja sen takia suojelet itseäsi pystyttämällä muurit ympärillesi. Anna itsellesi lupa rakastua, kaikki eivät ole narsisteja.

Näin! Itse käyn samoja asioita läpi kun yh olen ja näin olen itsekkin ajatellut. Siitä vaan pitää päästä yli ja opetella ajattelemaan muutoin. :hug:

Hankkiudu eroon niistä menneisyyden möröistä, niin on mukavampi jatkaa elämätä tätä. Se terapia ei oikeasti ole mikään huono idea. Ei terapiaan mennäkseen tarvi olla pöpi, ja voit sillä parantaa oman ainutkertaisen elämäs laatua hirmuisesti! Tulla onnellisemmaksi:) En oo itse kyllä käynyt, mutta kaveri käy ja kehuu kovasti.

Yhteistyössä