Mitähän tällääselle kudotulle laukulle vois laittaa hintaan?

Mä laitan yksäriä. Hinta tosiaan hakusessa. :D

Vuorikankaasta en vielä tiedä. Pitää kattoa mitä kanakaupasta löytyy, mutta olen ajatellut, että kangas on mustaa. Sitä löytyy helposti ja sopii oikiastaan kaikkiin noihin väreihin.

Hihnan kankaan kanssa en ole aivan varma miten toteutan. Kun toisaalta tökkii jos musta kangas näkyy. Jos en sitten tee niin, että kangas kulkee hihnojen sisällä. Olis varmaan nätimpi.

Ihanaa =) mä niin ihastuin tuohon laukkuun kun joskus aloituksen teit tuosta. Tekisin itte jos osaisin.. Mutta yksäriä odotellessa, hintaa voidaan sitten neuvotella VIP kun oon nähnyt sen sinisen laukun valmiina, jos on mieleinen :). Haluun sit punaisen! :)

20€ MAX... käsitöiden tekeminen ei juurikaan tuo leipää pöytään se on saletti. Ei ihmiset maksa hunajaa tuollaisesta vaikka kuinka olis käsityötä ja erikoinen ja ihana... Monet sanoo, että pyydä vaan vaikka 50€ mutta tosiasiassa niitä sillä hintaa ostajia on sitten ehkä yks tai kaks...

[QUOTE="tyttö";23672282]Kyllä niitä ostajia löytää jotka arvostavat käsitöitä. itse sanoisin että 40e sis. pk. :)[/QUOTE]

Tohon hintaan niitä ei OIKEESTI tule montaa menemään... ei ei ja ei :)

Katso kellosta kuinka kauan tekemiseen menee aikaa ja mieti oma tuntipalkka. Ei 30e vielä paha hinta ole, joskaa ei ihmiset, jotka on tottuneet pikkukiinalaisten tekemiin tuotteisiin, osta, mutta varmasti ostajakuntaa sillä hinnalla löytyy.

Sitä vain mietin, että teet jonkun ohjeista, niin pitäisikö sun sille jollekin maksaa, jotta saat ohjetta käyttää myyntitarkoitukseen?

[QUOTE="höpö";23672455]Tohon hintaan niitä ei OIKEESTI tule montaa menemään... ei ei ja ei :)[/QUOTE]

Laukku on todella kaunis. Mutta, kun se on "vain" villalankaa, niin enpä taitaisi maksaa kauheasti. Nahka kestää vuosikausia, villalangasta tehty laukku menee aika äkkiä huonoksi.

Mutta todella kaunis laukku, vaatii taitoa tehdä tuollainen.

Laita vaalea vuori. Mä en enää ikinä osta laukkua, jossa on musta tai tumma vuori. Sieltä ei löydy kiireessä mitään!

Hintaa en osaa sanoa, kun itse en ottaisi villalankakassia sen epäkäytännöllisyyden takia. Kyllä mä joudun joskus laskemaan veskan maahan/lattialle ja sen on kestettävä pyyhkimistä... mut mä oon mä.

[QUOTE="vieras";23672582]Laita vaalea vuori. Mä en enää ikinä osta laukkua, jossa on musta tai tumma vuori. Sieltä ei löydy kiireessä mitään!

Hintaa en osaa sanoa, kun itse en ottaisi villalankakassia sen epäkäytännöllisyyden takia. Kyllä mä joudun joskus laskemaan veskan maahan/lattialle ja sen on kestettävä pyyhkimistä... mut mä oon mä.[/QUOTE]

No mä taas en useimmiten kattele laukkuun vaan käsikopelolla ettin sen mitä tarvin.

Alkuperäinen kirjoittaja sääntörike!;23672648:
Mutta täällä on pari tyyppiä ostamassa sulta. Värikin jo valittu. Kaupankäyntiä tämä on. Älä yhtään yritä!

No valita modelle tai ylläpitoon.

Minkä mä sille voin jos joku haluaa ostaa kun mä kysyn hintaehdotuksia. Daa.

[QUOTE="vieras";23672835]Onpa tainnut jäädä copyright tekstit ohjeen lopussa lukematta, kun olet ottamassa vastaan jopa tilauksia ja tekemässä niitä oikein myyntiin.[/QUOTE]

No käräytä mut. Ei tuo laukunmalli niin uniikki ole ja tuota voi muuttaa eikä se sitten enää ole just tuon mallin mukaan tehty.

Mä en osaa sanoa tuon langan kestävyydestä mitään, että kuluuko esimerkiksi nopeasti ihan nyppyiseksi tai huopuneeksi... Mutta jos laukku ei ihan heti mene pilalle niin musta 30e olisi alhainen hinta. Musta 40-50e alkaa olla jo kohtuullisempi, että tekijällekin jää jotain kulujen jälkeen. Jos en olisi pienituloinen opiskelija niin olisin valmis maksamaan käsityöstä enemmänkin.

Yhteistyössä