Mitähän tällääselle kudotulle laukulle vois laittaa hintaan?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Palmikko-laukku ~ DROPS Design

Tuohon tulisi vuori ja hihnoohin myös kangasta, että neule kestää paremmin eikä veny pilalle.

Mutta hinta...? Onko ehdotuksia? Lanka on kotimaista Novitan Isoveli-lankaa ja kerä maksaa 3-3,5€. Yhteen laukkuun menee noin 2,5 kerää. Sitten on tietysti vuorikankaan hinta ja napit. Napit ei toki paljon maksa ja kangastakin voi löytää halvalla.

En nyt sitten kaipaa mitään kommentteja, että hyi kun ruma laukku yms. Vaan ihan realistisia hintaehdotuksia nyt kehiin.

Mietin myös, että voisin tehdä virkkaamalla laukkuja isoäidinneliööstä. Niistä saisi kivoja kesälaukkuja.

en mää osaa sanoa hintaan muutakun että en mää ainakaan itse maksaisi 15e enempää(ja jos huutonet tuote niin pk sisältyy max.15)
vaikka onkin käsityötä yms..kun sillä hintaa saa jo ihan "kunnonlaukunkin"

Tuleeko noihin laukun hihnoihin joku tulirakenne ettei ne veny maahan asti, kun mun laukku ainakin painaa.

Ei tuollaisesta kyllä montaa kymppiä maksaisi, kun kuitenkin aika kertakäyttölaukku.

Tuleeko noihin laukun hihnoihin joku tukirakenne ettei ne veny maahan asti, kun mun laukku ainakin painaa.

Ei tuollaisesta kyllä montaa kymppiä maksaisi, kun kuitenkin aika kertakäyttölaukku.

Jos tekeleesi näyttää jotakuinkin yhtä hienolta kuin kuvan laukku voisin silmää räpäyttämättä maksaa siitä 50€.Hieno ja erikoinen, eikä taatusti kävele kadulla vastaan.

Minkä värinen se on? Sama kun kuvassa? *kiinnostunut* =)

Tällä hetkellä on valmistumassa sininen jolle ei tällä hetkellä ole käyttöä. Mutta siis värin saisi valita itte.

Tuolla ei ole myytävänä sitä väriä mistä mun laukku tulee. Olen sitä lankaa ostanut Halppiksesta ja väri on petroolinsininen.

Novita Oy

[QUOTE="vieras";23671929]Miten neulelaukku toimii sateessa, kun kastuu?[/QUOTE]
no isoveljestä jos tekee niin pikkusateen kestää hyvin kun vila imee sitä nestettä. saattaa vähän vanua, mutta tosi hyvinhän nuo nyklangat kestää esim konepesuakin.

Tuleeko noihin laukun hihnoihin joku tulirakenne ettei ne veny maahan asti, kun mun laukku ainakin painaa.

No mähän laitoon jo alootukseen, että myös hihnoohin tulee kangasta, että ei neule veny.

Mulla ittellä sama juttu, että tavaraa voi olla ja laukku painaa joten pakko olla tukea. Ei pelkkä neule riitä.

Tällä hetkellä on valmistumassa sininen jolle ei tällä hetkellä ole käyttöä. Mutta siis värin saisi valita itte.

Tuolla ei ole myytävänä sitä väriä mistä mun laukku tulee. Olen sitä lankaa ostanut Halppiksesta ja väri on petroolinsininen.

Novita Oy

Punainen olis mun väri =) laita kuvaa kun on se sininen laukku valmis :) yksäriä kans pliiis etten missaa! :) Ihana tuo laukku :p tietty hinta kiinnostaa. Tuleeko siitä miten kestävä? Mitä kangasta on mitä laitat?

[QUOTE="vieras";23671885]Se riippuu ihan siitä, kuinka hyvää jälkeä sun tekemäs laukku on, neuleen tasaisuus ja vuorin ompeleet esim.[/QUOTE]

No neule on tasaista ja kyllä mä teen vuorin niin hyvin kuin osaan. Vaikka vuori ei näy niin kyllähän sekin pitää olla hyvin tehty.

söpö on mutta tietty sekin ratkaisee että oletko miten hyvä tekijä? Uskoisin toki että olet, ei ihan tumpelo varmaan tuollaista lähtisi tekemään :)

Oletko itse ajatellut mitä hintaluokkaa?

Punainen olis mun väri =) laita kuvaa kun on se sininen laukku valmis :) yksäriä kans pliiis etten missaa! :) Ihana tuo laukku :p tietty hinta kiinnostaa. Tuleeko siitä miten kestävä? Mitä kangasta on mitä laitat?

Mä laitan yksäriä. Hinta tosiaan hakusessa. :D

Vuorikankaasta en vielä tiedä. Pitää kattoa mitä kanakaupasta löytyy, mutta olen ajatellut, että kangas on mustaa. Sitä löytyy helposti ja sopii oikiastaan kaikkiin noihin väreihin.

Hihnan kankaan kanssa en ole aivan varma miten toteutan. Kun toisaalta tökkii jos musta kangas näkyy. Jos en sitten tee niin, että kangas kulkee hihnojen sisällä. Olis varmaan nätimpi.

[QUOTE="Satu";23672029]söpö on mutta tietty sekin ratkaisee että oletko miten hyvä tekijä? Uskoisin toki että olet, ei ihan tumpelo varmaan tuollaista lähtisi tekemään :)

Oletko itse ajatellut mitä hintaluokkaa?[/QUOTE]

Nyt tarvittaisiin niitä joille olen tehnyt sukkia. :D Saisivat sanoa mielipiteensä mun neuleen jäljestä.

No itte mietin, että 30€+postikulut, mutta en sitten tiedä... On varmaan monelle liian iso hinta. Mutta meneehän tuossa materiaaleihinki jo jonkun verran ja pitääs kuitenkin vähän voittoa saada.

[QUOTE="vieras";23672076]Mitä kangasta? Tavallista vuorisatiinia? Ompeletko vuorin käsin vai koneella?[/QUOTE]

No kangas ei ole vielä aivan varmaa, pitää kattoa mitä löytyy. Ainakin vuorin reunat ja saumat ompelisin koneella, mutta laukkuun kiinnitys varmaan tulee tehtyä käsin.

Ei saa kiusata laukkufriikkiä. Tahtoooo:kieh:
Voisin maksaa ehkä max.50e

Arvaa oonko mä laukkufriikki. :whistle: Teen ittelle tuollaasen petroolinsinisen kunhan saan vain lisää lankaa. Sitten pitää tietysti olla pinkki tulevia sauna-ajoja ja meidän Pinkki-saunaa varten. Pari laukkua teen violetteja ja ne menee lahjaksi.

Yhteistyössä