mitähän tää voi olla? (alapää asiaa..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noloa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noloa

Vieras
Mulla on alkanu yhtäkkiä tänään mieletön kutina tuossa ihan virtsaputken suulla/klitoriksen ympärillä..on vähän saman tuntuista ku hiivatulehduksessa, mut eikö sillon kutina olisi emättimessä? Olen pessyt alapään jo pariin kertaan, mut siitä ei tunnu olevan apua ku hetkeksi. Mitähän tää on, olen raskaana... uskallanko laittaa esim. bepanthenia tuonne kutina kohalle?

taitaa olla hiivaa. Pesitkö saippualla? Millä? Itse oon huomannu, että jos pesen "normisaippualla" niin on hiiva alta aikayksikön /c= Siksi nykyisin vain intiimisaippuat käytössä

on sitten varmaan hiivaa, jos kerta voi tuonnekki kohtaan tulla!?

Saako apteekista ostaa sitä rasvaa (hiivaan) raskaana ollessaki, ilman et käy lääkärissä? Tai saako sitä ylipäänsä käyttää raskaanaollessa? Ja onko siihen siis olemassa rasvaa, ettei vaan niitä puikkoja? Ku tuohon eteenhän on pakko saada jotain rasvaa...

tyhmiä kysymyksiä, sori.. kiva jos joku jaksaa silti vastata...

neuvolasta "sain luvan" käyttää (soitin epävarmuuttani) niitä puikkoja. Rasvasta en muista oonko käyttäny. Kysy varmuudeks apteekista (tai neuvolasta) että saako sitä rasvaa käyttää, itse veikkaisin että saa.?

Alkuperäinen kirjoittaja ei koskaan mitään:
Mistä teille noita tauteja tulee? miehet vieraissa?

Kuten jo tuolla edellä kirjotin...Mulle ainakin tulee väärästä saippuasta...voin käyttää VAIN JA AINOASTAAN intiimisaippuaa, muuten pukkaa heti hiivan /c= eli ei miehen vieraissa tartte käydä...hö

Mistä teille noita tauteja tulee? miehet vieraissa?

no joo, eipä oo ainakaa miehen syytä ku ei oo viikko hommailtu mitään ja nyt tuli kutinat..eikä hiiva muuteskaa johdu miehestä tai vieraissa käynnistä.
Mut soittelen huomenna neuvolaan, täällä ku ei ole edes terveysasema auki nyt kesällä...

Siis oikeesti uskotte noine vaivoinanne ettei ukot ole pettänyt.

haha, jollai on taas tylsää.. katsos nääs sitä ku voi olla luottamus mieheen kohdallaan, eikä tarvitse jonkun hiivan takia olla epäilemässä heti miestä. Niih.. siinä sulle!!! Harmi jos itselläsi ei ole luottamus kunnossa miehes suhteen..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
on sitten varmaan hiivaa, jos kerta voi tuonnekki kohtaan tulla!?

Saako apteekista ostaa sitä rasvaa (hiivaan) raskaana ollessaki, ilman et käy lääkärissä? Tai saako sitä ylipäänsä käyttää raskaanaollessa? Ja onko siihen siis olemassa rasvaa, ettei vaan niitä puikkoja? Ku tuohon eteenhän on pakko saada jotain rasvaa...

tyhmiä kysymyksiä, sori.. kiva jos joku jaksaa silti vastata...

Hiivahan voi tulla myös noihin "ulkoisiin lerpakkeihin",ja sitä voidetta käytetään siihen.Puikkoja sit muuten

Raskaana suositellaan sitä voidetta, mutta se levitetään ilman sitä asetinta sormin sisälle ja ulkoisiin synnytyselimiin. Ei tartte lääkäriä. Mulla on ollut hiivaa kaksi kertaa, kummassakin raskaudessa, kun hormonit ja eritteet vähän muuttaa muotoaan, ei muuten ikinä :)