Mitähän tää nyt on sisältää kuvan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taaperotx5
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miltä tuon läiskän pinta näyttää? Mulle tulee saman näkösiä ja johtuu todella kuivasta ihosta, tulee just kylmimmillä ilmoilla tollasia. En saanu tuosta kuvasta kunnolla selvää..

Meilläkin tuli vuoden ikäiselle tytölle. Kaikkien neuvojen vastaisesti en poistanut ruokavaliosta mitään enkä rasvannut. Kuukaudessa hävisivät, enää ei ole mitään jälkiä. Atooppista ihottumaa epäilen minäkin, mutta sekin voi näköjään kadota hoitamatta.

Voi ollakki ehkä että johtuu kuivasta ihosta tai sitte ei kun ei pojalla pahemmin iho ees kuivu.

Voiskohan toi sitte johtuu siitä kun hänen mummo antoi pojalle palan suklaata tossa yksi päivä ja siitä asti hällä on nuo jäljet ja olkapäillä ja kasvoissa olevat jäljet kutissu niin paljon että yötkin on tosi katkonaisia.

Kutiseeko nuo läiskät? Mulla ne kutisee ihan törkeesti ja mä unissani raavin ne verille, ilman muuta kannattaa rasvata. Ihan paras voide noihin on Locobase Repair, mikään ei oo ollu niin hyvää ku se.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Miltä tuon läiskän pinta näyttää? Mulle tulee saman näkösiä ja johtuu todella kuivasta ihosta, tulee just kylmimmillä ilmoilla tollasia. En saanu tuosta kuvasta kunnolla selvää..

Läiskän iho on raavittu melkein rikki kun ne kutiaa poikaa niin paljon

Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:

Läiskän iho on raavittu melkein rikki kun ne kutiaa poikaa niin paljon

Eli ihan sama juttu ku mullaki. Alussa ne on vähän hilseileviä ne läiskät ja sitten verillä ku unissaan raapii ne.

Reilusti vaan rasvaa. :)

No meillä on rasvoja vaikka kuinka mutta ei ne ole auttanu tähänkää mennessä vaikka nytkin laitoin just rasvaa..saas nähä saako poika tänäkään yönä nukuttua kunnolla.Nytkin on noin 5min välein noussu ylös huutamaan kun kutisee niin pirusti.Toivottavasti helpottas että sais ees kunnolla nukuttuu tuo poikakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan selvä nokkosihottuma. Meille tuli penisiliinistä.

Ajattelin juuri kysyä, että syökö ap:n lapsi mitään lääkkeitä? Mulle tuli noita lapsena sulfasta.

Poika käyttää säännöllisesti kalcipos tablettia kun ei voi juoda maitoa.Muita ei ole käytössä.

Ehkä se sitten on jotain atooppiseen ihottumaan viittaavaa.

No meillä on rasvoja vaikka kuinka mutta ei ne ole auttanu tähänkää mennessä vaikka nytkin laitoin just rasvaa..saas nähä saako poika tänäkään yönä nukuttua kunnolla.Nytkin on noin 5min välein noussu ylös huutamaan kun kutisee niin pirusti.Toivottavasti helpottas että sais ees kunnolla nukuttuu tuo poikakin.

Kokeile tota Locobase Repairia, osta vaikka sellanen ihan pikkunen tuubi. Se on hyvää, ainut mikä mulle on tepsiny ja vie nopeesti kutinanki pois. Mäkin ehdin kokeilla sen miljoona rasvaa ennenku löysin ton.

Kokeile tota Locobase Repairia, osta vaikka sellanen ihan pikkunen tuubi. Se on hyvää, ainut mikä mulle on tepsiny ja vie nopeesti kutinanki pois. Mäkin ehdin kokeilla sen miljoona rasvaa ennenku löysin ton.

Täytyypi käydä ostaa tota joku päivä jos ei satu jo kotoota löytymään.

Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Jos tuo on atooppista, niin suositelen kyllä hydrokortison- kuurin tuohon paikallisesti. Meilä nuo läiskät eivät ole lähteneet millään muulla pois.

Meillä on kokeiltu jo ja hydrokortisonista ei ole ollu mitään apua,koska jälkiä tuli silti lisää vain.