Mitähän sitä tänään tekis? Mitä te teette tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siivouspäivä, eilen jo aloitin. Tiskaan, imuroin, viikkaan vaatteita, pyykkään, kuuraan lattioita jne...

Tai siis, noi pitäisi tehdä, mutta todellisuushan on se, etten ehdi kuitenkaan. :D

Täällä onneksi pojalla vähän parempi olo.. yskä on vielä tosi pahana, mutta tänään menee jo mummulaan hoitoon, että mä pääsen illaksi töihin... alkaa kyllästyttää tää kotona oleminen :whistle:

Lämmitystä ja ruuanlaittoa, pyykkäystä ja esikon kuskaamista synttärikemuille, jos ei muulla niin naapurin mummon autolla. Toinen auto kun lähti katsastukseen ja mies meni mun autolla töihin.

Jos tässä töitä tekisi vielä tuonne piiiitkälle iltapäivälle.
Ruokatunnilla taas surffailisi 2+ -sivuille, kuten nyt kaffetauollakin.
Ja illalla saunaan ja sitten unille, viime yön 4h ei ihan kata koko viikonlopun unitarvetta vielä.

jaa a saa nähdä mitä sitä keksii. ukko lähti just töihin ja me ollaan pojan kans kaksin kotona.

kaipa mä alan siivota kun en ainakaan ulos haluu mennä kun tuulee niin paljon että ei ees pystys pysy..

Mun piti lähteä ulos..ollaan nyt Neidin kanssa oltu 3pv sisällä ku sillä on ollu yskää ja kuumetta, eilen ei ollu ku vähän lämpöä, ja aattelin et pikku ulkoilu olis jo hyvä, mut siellä sataa vettä |O
No, onneks illalla lähden kaverin kanssa drag-shown kattoo, pääsee itse ainakin vähän tuulettumaan :D

Kai me tuonne vesisateeseen ja tuuleen kohta hilaudumme, syksyilmat vain jatkuvat ja jatkuvat :kieh:

Iltapäivällä taidamme käydä ostamassa uuden lelulaatikon, joulupukki toi lisää dubloja ja ne eivät mahdu vanhaan laatikkoon.
Apteekissakin pitää käydä ja ruokakaupassa.
Mies on pitkään töissä.

Pitäis tehdä viikkosiivous, pestä pyykkiä, tiskata, käydä kaupoilla yms. miehen tyttökin tulee tänään, ja pojille lupasin illaksi peli-illan, että voidaan testata pukin tuomia uusia pelejä =)

Yhteistyössä