Mitähän sitä rupeaisi tekemään :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti

Vieras
Lapset touhuavat leikkihuoneessa sopuisasti ja itsellä flunssainen olo. Lepo nyt ei tule onnistumaan mutta jos vaikka joulusiivousta kaappeihin tekisi? :)
Saisi joulu tulla sitten pikku hiljaa eikä raskaana olevana tarvitsisi kerta rytinällä kaikkia paikkoja puunata :)

Onko muita jotka alottaneet jo joulusiivouksen?

Eikä tarvitse sanoa että ei joulua kai kaapissa vietetä ;) Ei vietetä ei... Mutta minulle joulu tulee siitä että koko koti on siivottu, turhat heitetty pois ja paikat puunattu ;)

Jos sinulla on flunssainen olo, lepäile, älä siivoa. Olo vaan huononee ja jos tauti yltyy pahaksi, sinua harmittaa kun siivous jää kesken esim vaatekasat lojumaan.

Joulusiivousta en tee, mutta keittiön kaappeja olen järjestänyt. Perhe ei tykkää kun joka tavara on vaihtanut paikkaa.

Mun mies teki meillä tuon joulusiivouksen,kyllä mä ihmettelin eka et mit helkkaria kun se sanoi että no nii jos rupeis noit ylimääräsii tavaroita heivaa näistä kaapeista kellariin/roskikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Jos sinulla on flunssainen olo, lepäile, älä siivoa. Olo vaan huononee ja jos tauti yltyy pahaksi, sinua harmittaa kun siivous jää kesken esim vaatekasat lojumaan.

Joulusiivousta en tee, mutta keittiön kaappeja olen järjestänyt. Perhe ei tykkää kun joka tavara on vaihtanut paikkaa.

Totta kyllä tuokin.

Meillä käy niin että siivoan kaapit ja saan niihin yllättävän paljon tilaa kun tavarat on paikoillaan. Sitten tulee isäntä ja huomaa että "hitsiläinen, tässähän on tyhjä hylly" ja survoo siihen mitä nyt sattuu mieleen juolahtamaan pois silmistä. Eli tavarat on missä sattuu eikä kaapit näytä kovinkaan kauan olevan järjestyksessä. ARGH!

:D

Yhteistyössä