Mitähän pukisin päälleni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kirsikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kirsikka

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
8 856
0
36
..kuun lopussa oleviin miehen työpaikan juhliin, jossa etikettipukeutuminen "tumma puku". Tänään lähdössä vaateostoksille ja pää lyö tyhjää. Leninkiä tms. en laita, housupukua ajattelin mutta seuraava ongelma, kelpaako perusmusta ja mistä semmosen taion? Ja ne kengät, miksei kaikkiin juhliin voi mennä lenkkarit jalassa :saint: :laugh: :ashamed:

Mullon vinkki kenkäongelmaan. :saint: Ostat sellaiset maataviistävä-leveälahkeiset housut. Sitten voit laitaa lenkkarit, kukaan ei huomaa. :D

Eikun oikeesti, en mä osaa neuvoa. Mä olisin ihan pihalla jos tuollaisiin kemuihin joutuisin. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mullon vinkki kenkäongelmaan. :saint: Ostat sellaiset maataviistävä-leveälahkeiset housut. Sitten voit laitaa lenkkarit, kukaan ei huomaa. :D

Eikun oikeesti, en mä osaa neuvoa. Mä olisin ihan pihalla jos tuollaisiin kemuihin joutuisin. :whistle:

:laugh: :laugh: Vois ne vähä ihmetellä et mitkä huopatossut mulla on jalassa kun ei kopise. Miksi niiden muuten pitää kopistakki, ärsyttävä lisä :laugh: No arvaas kuka on pihalla kun lumiukko konsanaan :laugh:

musta kaikkein juhlavin ja varmin valinta housupuvuksi. your facellä ainakin löytyy housuvalikoimaa ja muutama eri jakku. sokoksen valikoimissa myös erimerkeillä housupukuja ja jonkin verran aleksi13:sta löytyy vaihtoehtoja. valitse jakkupuvun alle satiininen tms. juhlatoppi,miluiten jotain kivaa väriä (ehkä miehen solmion kanssa yhteen sopivia.. ;) ). käytä juhlavia, ehkä isojakin koruja jos asu yksinkertainen ja tukka ehdotomasti kauniisti kiinni!

Ööööh, otetaas sitten vielä huomioon että Pohojammaalla ei kyllä oo sitten mitää sokoksia tai your face:a :whistle: Missähän hinnoissa semmonen parempi housupuku liikkuu? Mä tahtoisin asusteen mikä on sitten olemassa kaikkiin tommosiin juhliin eikä aina tarvii olla sormi suussa että mikäs ny :)

housut on 50? ja ylöspäin, jakut 100? ja ylöspäin. suosittelen ostamaan laadukkaampaa niin säilyy siistinä paremmin eikä heti nukkaannu. jos ostat housut eripaikasta kuin jakun niin katso sopivatko värit yhteen, mustaakin on olemassa erisävyjä. pyydä myyjää ehdottomasti avuksesi, osaa valita oikeat tuotteet ja kertoa mielipiteensä. istuvuuden tulee olla oikea. en tiedä mitä liikkeitä sielläpäin on, mutta onhan noita jakkupukuja esim. cittaris ja prismaskin...
ja seipääntyöntäjän kommenttiin niin itse en kannata liituraitapukua koska ei ole niin monikäyttöinen kuin yksivärinen musta. ja arvojärjestyksessä musta on liituraitaa huomattavasti juhlavampi.liituraitaa ei esimerkiksi voi pukea hautajaisiin.

Yhteistyössä