Mitähän poliisi olisi mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap nauraa jo:
No miettikää vittu itte! Olisko kivaa että joku tulee sun ovesta sisään ilmoittamatta???
Olis siis pitäny siitä ovn takaa soittaa ja kysyä saako tulla, vaikka näki että oot sisällä???
Kyllä mä näen jos joku tulee sisään ja se on se ilmoitus kun huutaa ovelta moi! Jos mä en halua, että kukaan tulee, sammutan puhelimen ja laitan oven lukkoon.

Koputtaa pitää ja jos ei avata, pitää se ymmärtää niin että sisään ei haluta! Te ette oikeasti voi olla tätä mieltä mitä kirjoitatte, en usko! Vaan niinhän se on että pitää sattua omaan nilkkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No miettikää vittu itte! Olisko kivaa että joku tulee sun ovesta sisään ilmoittamatta???
Olis siis pitäny siitä ovn takaa soittaa ja kysyä saako tulla, vaikka näki että oot sisällä???
Kyllä mä näen jos joku tulee sisään ja se on se ilmoitus kun huutaa ovelta moi! Jos mä en halua, että kukaan tulee, sammutan puhelimen ja laitan oven lukkoon.

Koputtaa pitää ja jos ei avata, pitää se ymmärtää niin että sisään ei haluta! Te ette oikeasti voi olla tätä mieltä mitä kirjoitatte, en usko! Vaan niinhän se on että pitää sattua omaan nilkkaan...
No kyllä mä olen oikeesti sitämieltä, että meille saa tulla siälle ja huutaa ovelta moi. Sit menee hiukjan epäkohteliaaksi, jos alkaa paikkoja tönkiä ja vaatekaapeista kurkkia, löytyiskö väki -joskus olis nimittäin löytyny, oon menny paniikissa vaatekomeroon piiloon, kun oli vähän tilanne päällä, enkä halunnu, että kukaan näkee muo kesken riidan :laugh:

No miettikää vittu itte! Olisko kivaa että joku tulee sun ovesta sisään ilmoittamatta??? Tod. teen ilmoituksen, oli kaveri tai ei. Ajatelkaa jos se oliskin ollu joku huumehörhö ja katellu mitä viedä, olisko silloin ollut oikeutus soittaa 112?

Jos ovi on auki niin saa tulla. Mutta jos kotona ei ole ketään niin pitää lähteä. Ihan yleinen käytäntö maalla.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Onks tää joku aprilliprovo? Kai sitä saa omat kamansa hakea, oliko joku eksä?

Ihan sellainen naispuoleinen "ei niin terve"-ystävä. Voi mä voisin kertoa ihmisestä vaikka mitä, vaan se tuskin kuulunee tähän keskusteluun.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ihan oikeasti monessa talossa on tapana että jos ovi ei ole lukossa niin voi käydä sisällä katsomassa onko ketään kotona. Ja jos ei ole, niin laitetaan ovi lukkoon tai harja nojaamaan oveen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos ovi on auki niin saa tulla. Mutta jos kotona ei ole ketään niin pitää lähteä. Ihan yleinen käytäntö maalla.

Näin meilläkin oli. Kyllä porukkaa (nuohooja, paikallinen kalakauppias, naapurit... ) lampsi sisälle ihan koputtelematta ja kyselemättä kun maalla asuttiin. Kaverini luona, asuu omakotitalossa hänkin, naapurit yms tekee näin vieläkin. Eikä kaveri, enkä minä aikoinaan, tehny rikosilmotuksia. =o)

Yhteistyössä