mitähän pahaa mä olen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perfekto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perfekto

Vieras
tehnyt kun oon saanu niin huonon puolison?? Varmaan edellisessä elämässä kun ei millään ymmärrä kun oon itse ollu niin fiksusti.. onko kellään muulla samoin tai kokemusta, auttakaa hyvät ihmiset(hymynaama)?

Voi kuule, mä mietin monesti että mitä pahaa mä oon tehnyt edellisessä elämässä kun mun elämä nyt on tällästä :D No nyt on taas kirkastumaan päin, joten eiköhän sullakin se valo pilkahda siä tunnelin päässä joskus :hug:

Mutta kun se on niin karu totuus että ihmiset muuttuu...en olis mennyt naimisiin jos olisin tiennyt mitä muutaman vuoden päästä tuleman pitää :/

uskotteko jos sanon että on sellainen ennustaja joka on tiennyt kaiken mun elämästä yli kymmenen vuoden ajan ja tosi tarkkaan syntymättömien lasten sairauksista lähtien? se mulle sano, että kohtaloaan ei voi muuttaa ja vaikka hän mitä neuvois ja sanois kaikki tapahtuu kuitenkin ja on tapahtunutkin.. se sanoi että edellisissä elämissä on tapahtunut jotakin, josta mä kärsin nyt..myöskin kaikkien muiden elämän on tiennyt jolle olen numeron antanut eteenpäin,

ei sellasia ihmisiä oo olemassakaa,jokka voi noin ennustaa...
se on täysin huuhaata,et edellisessä elämässä on ollu niin ja näin ja nyt on näin.

elä elämäsi hymyillen. Hymyile läpi kyynelten. on vanha sanonta.

vie tuli mieleen, et sitä pahaa sä oot tehny, et oot yrittäny mennä kurkkimaan ennustajaeukoilla elämääs eteenpäin. neuvoisin sua, et pysy tässä päivässä ja hetkessä...

Yhteistyössä