mitähän ötököitä tuohon koiraan tuli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amanda85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Amanda85

Jäsen
05.10.2006
618
0
16
Seinäjoki
meillä siis vertti vanhus kylässä,pieni pitkäkarvainen karvaturri ja kävin juuri sen kanssa lenkillä ja sisälle tultuamme se alko raapimaan ja kaapimaan itteensä ja tuskastelee omituisesti hörähtäen :( mietin vaan et mitä vitun ötököitä siitä tuli meidän lattialle kilo ja mustia pieniä, joilla siivet ja verta lähtee niistä kun pyyhkii..?on siis vissiin koiralta imenyt verta..?pesin sen ja suihkutin raidia lattialle et kuolevat,niitä näyttää olevan miljoona"! eikä mulla oo koiralle mitään punkkikarkotettakaan :( :( osaako kukaan auttaa?

Punkki:
kuva1.jpg

Hirvikärpänen:
327-177.jpg

Olisko lintukirppuja?
Ne on meidän koiralla riesana jos olemme käyneet metsässä lenkillä.
Lintukirput majailee oravissa ja tietenkin linnuissa, joten niitä on oikeesti joka paikassa.

no tuota noin mäkäräisiä ne kai oli kun kerran vertakin tuli :o koira raukka,sillä on täynnä turkissa vaaleita kohtia missä ei oo ihoa(sillä on musta pitkä karva) ja jotain hilsettä ja ruskeaa,,en tiiä onko täitä tai punkkeja käyny syömässä kun oli iso " haava" tai sellainen merkki mitä se jyrsii..pistin septidiniä siihen kun muuta ei ollut..vaikka en tiiä oliko hyvä ajatus :headwall:

:o No siinä on varmaan jo sitten muutaki kun vaan ne ötökät, eihän hilsekään hetkessä pamaha. Pitäisköhän sitä käyttää eläinlääkärillä? Sieltä sais varmaan kunnon ohjeet ja aineet siihen ihonhoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Totoro:
:o No siinä on varmaan jo sitten muutaki kun vaan ne ötökät, eihän hilsekään hetkessä pamaha. Pitäisköhän sitä käyttää eläinlääkärillä? Sieltä sais varmaan kunnon ohjeet ja aineet siihen ihonhoitoon.

niinpä! ei tuo isä oikeen huolehi siitä koirasta :headwall: mutta täytyy varmaan käskee sen sitten hoitaa asia vaikka kuinka tulis kalliiksi..onhan koirakin jo 13v.. |O mutta toivottavasti paranee toi sen iho pian..itse käyttäisin eläinlääkärillä,mut mies sanoo et se ei oo mun asia kun mä en ole koiran omistaja..tai siis en ois ikinä kyllä jättänyt menemättä eläinlääkärille jos noin tulis käymään..

Yhteistyössä