mitähän noiden miesten päässä oikein liikkuu

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
naapurissa nuoripari ja heillä 4 kuukauden ikäinen lapsi. nainen oli eilen miehelleen sanonut, että voisko se pyhänä katsoa lasta sen aikaa, että hän pääsisi kerrankin yksin käymään ystävänsä kanssa lenkillä, saisivat lenkkeillä rauhassa ja parantaa maailmaa ilman lastenvaunuja. mies oli raivostunut niin, että oli lyönyt naista nyrkillä nenään. ja kun nainen oli alkanut itkemään, niin sanonut, että hän lyö uudestaan jos ei ole hiljaa. no mä lähdin sitten viemään äidin sadan kilsan päähän päivystykseen ja lapsen mummolaan hoitoon. olisko taas huumeet ukon pään pistäneet sekaisin. vaikka on ollut kuivilla jo useita vuosia, niin olisko taas sortunut. saa kyllä olla kiitollinen että oma ukko ei lyö vaikka mikä olisi

Ei tollaisen ihmisen kanssa kannata jäädä yhteen, joka lyö.
Ja toiseks ; miks naisen pitää kysyä, josko sais mennä lenkille ilman lasta, mutta mies voi yleensä vaan ilmoittaa, että lähtee kaljalle?

Mutta jos mä olisin toi nainen, mä pakkaisin kamppeeni ja muuttaisin pois, väkivalta tuppaa vaan raaistumaan kerta kerralta.

Mitä sen naisen päässä liikkuu, kun elää tuollaisen miehen kanssa? Ei se miehen mätäisyys varmasti tullut kuin puun takaa...kertoo jotain sekin, että äiti ei ole vielä päässyt yksin lenkille, vaikka lapsi jo 4kk.

Toivottavasti tajuaa jättää moisen naistenhakkaajan.

[QUOTE="mies";23549113]Jep kaikki miehet on sikoja. Niiden päässä ei liiku mitään, ainakaan mitään hyvää.[/QUOTE]

Kyllä mä ainakin suhtaudun varauksella kaikkiin miehiin ja väistän nopeita liikkeitä ym. Ihan sen takia et mulla on tommonen kusipää mies ollut,,,,

Mä en kyllä edes olis jättäny lasta tollasen miehen kanssa kaksin. mitä jos se lapsi itkee? mulla on kans yks sekopää ukko ollu, mutta siitä tuli opittua... onneks ei sentään lapsia tehty.

Ei tollaisen ihmisen kanssa kannata jäädä yhteen, joka lyö.
Ja toiseks ; miks naisen pitää kysyä, josko sais mennä lenkille ilman lasta, mutta mies voi yleensä vaan ilmoittaa, että lähtee kaljalle?

Mutta jos mä olisin toi nainen, mä pakkaisin kamppeeni ja muuttaisin pois, väkivalta tuppaa vaan raaistumaan kerta kerralta.

no mä vain sanoin hänelle, että kun lyö yhden kerran ja vielä uhkailee, niin lyö toisenkin kerran. mutta että naisen pitää itse tietää uskaltaako suhdetta jatkaa vai eikö uskalla. kukaan kun ei voi toiselle sanoa, että sun on nyt pakko jättää se sikä

Mitä sen naisen päässä liikkuu, kun elää tuollaisen miehen kanssa? Ei se miehen mätäisyys varmasti tullut kuin puun takaa...kertoo jotain sekin, että äiti ei ole vielä päässyt yksin lenkille, vaikka lapsi jo 4kk.

Toivottavasti tajuaa jättää moisen naistenhakkaajan.
niin en tiedä. ei koskaan ole puhunut asioistaan. aina ollut iloinen ja reipas kun on tavattu. mutta nainenhan on yleensäkin aina sellainen, joka yrittää suojella miestään ja näyttää ulos onnellista, vaikka sisimmässä kuohuisi

Kyllä mä mietin myös sitä, että mitä noiden NAISTEN päässä oiken liikkuu, kun ovat tuollaisten miesten kanssa eivätkä vie itseään saatikka lapsiaan pois.

Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;23549340:
Kyllä mä mietin myös sitä, että mitä noiden NAISTEN päässä oiken liikkuu, kun ovat tuollaisten miesten kanssa eivätkä vie itseään saatikka lapsiaan pois.

Ei sitä oikein pystykään ymmärtämään kun ei itse ole ollut siinä tilanteessa. Se väkivalta yleensä alkaa henkisenä ennenku tulee ekan kerran turpaan, ja siinä vaiheessa oot jo niin tossun alla ettei vältisti edes tajua että on olemassa sellainenkin vaihtoehto kuin lähteä pois.

Ei sitä oikein pystykään ymmärtämään kun ei itse ole ollut siinä tilanteessa. Se väkivalta yleensä alkaa henkisenä ennenku tulee ekan kerran turpaan, ja siinä vaiheessa oot jo niin tossun alla ettei vältisti edes tajua että on olemassa sellainenkin vaihtoehto kuin lähteä pois.
mä tunnen kans muutaman naisen, joka saa turpaan ja vaikka mitä, mutta silti eivät jätä miestään ja jos jättävät, palaavat takaisin kun mies oikein rukoilee ja pyytää

Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;23549340:

Peesi! Takana on oltava joku älyttömän surkea itsetunto, oikeasti uskoo ettei a. pärjää ilman miestä b. pelko että kukaan muu ei huoli. Surullista.

Yhteistyössä