Mitähän nainen oikein päässään miettii vai mitä minun pitäisi miettiä :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murehtija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

murehtija

Vieras
Olin mieheni mukana hänen töissä ja illalla sitten vietettiin ns.vapaata porukalla.Tutustuin ensimmäistä kertaan kahteen uuteen työntekijään.Toinen on nainen ja ainut siellä.Tämä nainen joillain tapaa koko ajan hakeutui mieheni seuraa(tämän tosin vasta myöhemmin hoksasin). Myöhemmin illalla nainen humaltui hiukan ja alkoi ns.v.ttuilee minulle joka asiasta.
Alkoi kaikkea "olen saanut ymmärtää että olet erittäin mustasukkainen ja tiukka nainen"plaah plaah plaah... noh,mä silmät suurina kuuntelin sen ihmeellisiä juttuja,joita nähtävästi keksi kokoajan lisää ja lisää.
Tämä kaikki kuulemma siitä, että nainen joutui kerran lainaamaan miehelleni puhelinta, että mies soitti minulle kertoakseen..että akku on loppu ja jos jokin hätä yms. niin voi soittaa siihen naisen puhelimeen.Niin minä olen kuulemma luulosairas miehestäni ja vaarin hänen olevan aina puhelin auki minua varten jne.

kyllä hiukan tuntui pahalta nuo loukkaukset :( Mitähän se oikein ajatteli? Ja mieheni ei ole tuollaista mitään antanut ymmärtää/keksinyt..kun en todellakaan ole sellainen.Mies aina tahtoo minun tietävän missä mennää ja onko esim.akku loppu,ettei sitten iske minulle paniikki yms.

Ja tälläisiä naisia ei kukaan kauaa kattele, jotka niskassa hengittää kokoajan.:( että kyllä paha mieli tuli. Ja muutenkin nyt alkaa tuntua siltä,että tämä nainen on ihastunut mieheeni.Alkanut soittelee silloin tällöin hänelle jne.

meilläkin mies soittaa mulle jonkun muun kännystä jos akku loppuu ja soittaa pilain kun lähtee töistä ajaa kotiin. joku vois kokea sen ahdistavana. mutta ei mieheni. hän tietää että muuten voisin murehtia jos hänelle jotain käynyt.
kyllä sinä miehesi tunnet ja tiedät että onko hänellä sitä järjestelyä jotain vastaan

No jopas oli tilanne. sanoiko miehesi mitään kun nainen laukoi totuuksiaan. Voi olla tietty mustasukkainen sulle jos on ihastunut siihen miehees. Varmaan oli vähän puulla päähän lyöty olo.

En sen enempää nyt kommentoi, kun vain sen, että minustakin taitaa miehen työkavereilla olla aika kummallinen käsitys, heillä jotka eivät mua tunne - päätellen miehen kertomuksista B)

Mieheni tekee työtä tämän naisen kanssa vain n.kerran viikossa.(työtä nyt en lähde tässä kertomaan)
Ja mieheni oli todella ihmeissään tästä asiasta. Ja itse en soita miehelle töihin, mies soittelee minulle ja kyselee kuulumisia jne. Se on mieheni luonne,että voi soittaa montakin kertaa kertoakseen jotain tyhmääkin.Tämä nainen saattanut ajatella päässään jotain omiaan, en tiedä..paha mieli itselle tuli siitä ja tuntuu todella nololta..miksi kummassa hän niin ajattelee ja en todellakaan ole kenenkään niskassa kiinni... mutta varmaan sitten toiset ajattelee niin :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko teille tullut mieleen,että mitäköhän se Rakas miehenne teistä siellä töissä työkavereilleen kertoo???

Sitä kun ei tiedä :D Mut tuskin kovin kamalia kertoo, kun aina tahtoisi minut mukaan joka paikkaan ottaa ja kaikille aina innoissaan esittelee. Olisi se kyllä hassua,jos minusta jotain "pahaa"kertoisi ja sitten pokkana esittelisi rakkaansa muille :D

Alkuperäinen kirjoittaja murehtija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko teille tullut mieleen,että mitäköhän se Rakas miehenne teistä siellä töissä työkavereilleen kertoo???

Sitä kun ei tiedä :D Mut tuskin kovin kamalia kertoo, kun aina tahtoisi minut mukaan joka paikkaan ottaa ja kaikille aina innoissaan esittelee. Olisi se kyllä hassua,jos minusta jotain "pahaa"kertoisi ja sitten pokkana esittelisi rakkaansa muille :D

Sulla on söpö mies! Ihana kun noin välittää susta!

Yhteistyössä