V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miks en mä tule koskaan humalaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja torakat:No jos ruoka ja sauna oottaa miestä ja lapset hoidossa niin mikä siinä; varmaan mukava miehellä tulla kotiin. =) Älä kuiten oo liian hiprakassa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miks en mä tule koskaan humalaan?
Sä juot liian vähän ja liian hitaasti.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miks en mä tule koskaan humalaan?
ei se hitauskaan, mut se määrä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miks en mä tule koskaan humalaan?
Mä voin juoda vaikka aamusta iltaan, mutta en tule humalaan. Enkä pysty juomaan tarpeeksi nopeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Miks en mä tule koskaan humalaan?
Mä voin juoda vaikka aamusta iltaan, mutta en tule humalaan. Enkä pysty juomaan tarpeeksi nopeasti.
hmm. kokeile kietasta pullo kossua niin varmasti tuut känniin =)
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:No kerta lapset ei ole kotona ni tuskinpa se siitä kauheesti pahastuu, anti mennä vaan!
Alkuperäinen kirjoittaja sp:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:No kerta lapset ei ole kotona ni tuskinpa se siitä kauheesti pahastuu, anti mennä vaan!
Soitti just et on tulossa ja kysy suoraan joko oon juonu =) vastasin myöntävästi ja vaan naureskeli =))
Alkuperäinen kirjoittaja sp:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:No kerta lapset ei ole kotona ni tuskinpa se siitä kauheesti pahastuu, anti mennä vaan!
Soitti just et on tulossa ja kysy suoraan joko oon juonu =) vastasin myöntävästi ja vaan naureskeli =))
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja sp:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:No kerta lapset ei ole kotona ni tuskinpa se siitä kauheesti pahastuu, anti mennä vaan!
No nih
Niin ois varmaan naureskellut munkin mies![]()
Pitäkää oikein hauskaa!!