Mitähän mahtaa käydä tässäkin :( Kaveri raskaana Turkkilaiselle miehelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shht
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shht

Vieras
mies Turkissa, nainen Suomessa. On lähdössä käymään Turkissa, jääköhän sille tielle ja kulkee huntu päässänsä lopun ikäänsä :(

En ikinä usko, että mies päästää kaveriani takaisin Suomeen, kaverini ei tätä ymmärrä, mieshän RAKASTAA häntä, joten ei se hänelle niin voisi tehdä. Ei taida kaverini ymmärtää kulttuurieroja sitten ihan kuitenkaan. Mies ei Suomeen voi tulla eikä kaverini varmaan Turkkiinkaan halua jäädä

MÄ en USKALTAISI sinne lähteä enää, aika iso maha jo. Mies kyllä tietää että kaveri on raskaana

KOKEMUKSIA???

hyi kauheeta, ei vissiin ymmärrä joo kulttuurieroja, se kokemus mikä mulla on vierestä seuranneena; "mä kaaduin ku imuroin" (musta silmä) "hassu juttu, ku putosin sängystä" (käsi murtunut ja naama ruhjeilla). huntu päähän jos sinne menee, takasin ei tarvi odottaa, mies ei varmasti päästä.. sitäpaitsi, heen kulttuuriin kuuluu et naisii saa alistaa ja kurittaa :/ (ei sais yleistää mut näin se taitaa mennä) ÄLÄ PÄÄSTÄ SITÄ LIKKAA LÄHTEE!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis mä todellakin TOIVON, että kaveri jää yh:ksi. Toinen vaihtoehto on, että mies pakottaa hänet jäämään Turkkiin

Noin tyhmää naista ei tulisi ikävää tänne takaisin suomeen.
Saisi eliminoida,,,

Alkuperäinen kirjoittaja h:
hyi kauheeta, ei vissiin ymmärrä joo kulttuurieroja, se kokemus mikä mulla on vierestä seuranneena; "mä kaaduin ku imuroin" (musta silmä) "hassu juttu, ku putosin sängystä" (käsi murtunut ja naama ruhjeilla). huntu päähän jos sinne menee, takasin ei tarvi odottaa, mies ei varmasti päästä.. sitäpaitsi, heen kulttuuriin kuuluu et naisii saa alistaa ja kurittaa :/ (ei sais yleistää mut näin se taitaa mennä) ÄLÄ PÄÄSTÄ SITÄ LIKKAA LÄHTEE!!!

ei pitäny tulla noit nikkaajii tonne, vaan sulkuja.. varmaan tajusit

Alkuperäinen kirjoittaja Hihhuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis mä todellakin TOIVON, että kaveri jää yh:ksi. Toinen vaihtoehto on, että mies pakottaa hänet jäämään Turkkiin

Noin tyhmää naista ei tulisi ikävää tänne takaisin suomeen.
Saisi eliminoida,,,

itse olet tyhmä! ei se varmaan ole tietäen järjestäny itseään "pulaan" kun ei edes tiedä viel olevansa kusessa... ei saa aina haukkua kaikkii jotka erehtyy uskomaan rakkauteen...

Antaa saa mutta pitää käyttää kortsua lomallaki. Ihanaahan se on ku karvakäsi kehuu ja sanoo rakastavansa...Kyllä minustaki on ihanaa ollu lomailla etelän auringossa ja hellustaa vko jonku gringon kans. Mutta en kyllä enempää niistä halua!

Kamuni on naimisissa turkkilaisen kanssa.tapasivat netissä. lähti sinne tapaamaan ukon kuvatusta(joka on kamua nuorempi ja ihan hyvännäköinen)ja tuli raskaaksi.ukko tuli sitten suomen,menivät naimisiin ja sitten palas turkkiin odottelemaan lupaa tulla suomeen. nyt asuu suomessa, nostaa kaikki tuet ja makaa sohvalla. kamu häärää mukulan kanssa.ja kaks muuta mukulaa jo ennestään.ukko kertoi aluksi olvensa "rikas" ja omaisuuttakin piti olla, mutta eipä ole täällä näkynyt.täysin käsittämätöntä tyhmyyttä kamulta.kavereiden kanssa olla lyöty vetoa että pysyvät yhdessä sen 4v kunnes ukkon saa virallisen luvan jääd lopullisesti maahan.

Mä olen hänelle kertonut kyllä että miten näissä jutuissa yleensä käy. Mies rakastaa häntä joten ei se hänelle niin voi tehdä kuulemma. Kaveri ei ymmärrä että se on heidän kulttuuri, ei se mies vaan voi hyväksyä sitä, että kaveri tulee lapsen kanssa yksin suomeen, rakasti sitten kuinka paljon tahansa. Eivät ole tavanneetkaan kovin montaa kertaa, huoh

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mä olen hänelle kertonut kyllä että miten näissä jutuissa yleensä käy. Mies rakastaa häntä joten ei se hänelle niin voi tehdä kuulemma. Kaveri ei ymmärrä että se on heidän kulttuuri, ei se mies vaan voi hyväksyä sitä, että kaveri tulee lapsen kanssa yksin suomeen, rakasti sitten kuinka paljon tahansa. Eivät ole tavanneetkaan kovin montaa kertaa, huoh

Ei kait kukaan voi rakastaa toista muutaman tapaamiskerran jälkeen. Saati sitten tuntea toista. Voi että jotkut ovat niin sinisilmäisiä.

No ei turkkilaiset niinvaan voi tulla suomeen, ei se vaan sovi heidän kulttuuriinsa. Tuo mies ei ole koskaan edes puhunut suomeen tulosta, eli hänelle merkitsee kulttuuri todella paljon, perhettä ei jätetä jne.

No ei turkkilaiset niinvaan voi tulla suomeen, ei se vaan sovi heidän kulttuuriinsa. Tuo mies ei ole koskaan edes puhunut suomeen tulosta, eli hänelle merkitsee kulttuuri todella paljon, perhettä ei jätetä jne.

Ja pyh. Tuo on ihan sontaa.

Lol. "Ei sovi kulttuuriin" on kiva tapa ilmaista se, ettei saa passia koska on rikosrekisteri.

Mä oon vasta 9 v ollut turkkilaisen kanssa, eikä vieläkään mitään valittamista.

Mitä ne kulttuurierot sitten on, joista kaikki tietää kertoa ja varoitella?

Ei mulla ole huntua vaikka lapsi onkin Turkkilaisen miehen kanssa. Eikä mua ole ikinä kukaan löynyt. Eikä miehen suku ole edes koskaan yrittänyt kaapata lastani! :) Eli teidän mielestä olen poikkeus sääntöön?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei mulla ole huntua vaikka lapsi onkin Turkkilaisen miehen kanssa. Eikä mua ole ikinä kukaan löynyt. Eikä miehen suku ole edes koskaan yrittänyt kaapata lastani! :) Eli teidän mielestä olen poikkeus sääntöön?

Samanlainen "poikkeus" kun suurin osa meistä turkkilaisten vaimoista :D