Mitähän ihmettä sitä keksis lomatekemistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Tampereella käydään ja ajaatelin et ois menny sit pariksi yöksi ikaalisiin mutta 250 o aika kallista tähän hätään. Varsinkin ku ei me mentäis kylpylän puolelle ollenkaan vaan ti-ti nallen taloon ja siihen rannalle vaan.

Power parkis käydään jossain välis.

Mutta pitäis keksiä jotain reissua josta kaikki lapset sais jotain irti, iät on 15, 10, 4 ja 1,5v.

Ikaalisiin saa kyllä niihin lomaosakkeisiin muutamalla kympillä yöpymisen, siihen ei kuulu aamupalaa ja kylpylää yms. koetan laittaa sulle linkin jos löydän netistä, ainakin keskisen kkýläkaupan ykköset lehdessä on jatkuvasti niiden ilmoja.

Jaa-a, musta ei oo tuohon ongelmaan apua, mutta lohduttelen sillä, ettei meilläkään ole mitään suunnitelmia kesäloman ajaksi. Meidän lapset ovat 17, 14 ja 12. Isommilla on jo paljon omia menoja (kaverit, 14v lähtee riparille ja 17v autokoulu), mutta ihan kotona ollaan suunniteltu olevamme tänä kesänä. Käydään ja ollaan ehkä korkeintaan mökillä.

Ja kylpylän rannassa on tuon ikäsille kyllä tekemistä ilman kylpylää, on lauttoja joille mennä pomppimaan ja kaikennäkösiä härveleitä ranta täynnä. Pienille titinallen talo on oikein oiva paikka.

Ikaalisis näytti mökit olevan yhtä kalliita ku hotelli.

Tota lomaosake juttua pitääkin kattoa, kiitti vinkistä.

Ti-ti nallen talossa ollaan käyty ennenkin, surkeahan se vähän on mutta toi meidän 10v kehitysvammainen rakastaa ti-ti nallea ja sille olis iso elämys päästä uudelleen halailemaan sitä.

Särkkään ei mennä.

Mutta noi ei mikään oikein oo sellanen reissu mistä kaikki noi tenavat sais jotain irti, sekä ikaalisis että poweris toi 15v. joutuu olla pienimmän vahtina jotta mä saan keskittyä poikien vahtimiseen. Eikä vanhin tykkää uimisesta muutenkaan. Se on kyllä kavereitten kans sitte menos johonkin huvipuistoon ja viikonlopuksi kuopioon.

[QUOTE="vieras";28555088]Ja kylpylän rannassa on tuon ikäsille kyllä tekemistä ilman kylpylää, on lauttoja joille mennä pomppimaan ja kaikennäkösiä härveleitä ranta täynnä. Pienille titinallen talo on oikein oiva paikka.[/QUOTE]

Tarkotus oliskin mennä siihen rannalle, siinä noitten vahtiminen on helpompaa ku kylpyläs ja teini suostuu tulla siihen vahtimaan pienintä kun ei tarvi laittaa uikkaria päälle.

Etin noita lomaosakkeita ja heti törmäsin keskusteluihin ku on ollu ongelmia, ei oo saatu huonetta lopuksi ollenkaan tai huone on ollut luvattua pienempi/huonompi. uskaltaakohan tollasta nyt sitte...

Etin noita lomaosakkeita ja heti törmäsin keskusteluihin ku on ollu ongelmia, ei oo saatu huonetta lopuksi ollenkaan tai huone on ollut luvattua pienempi/huonompi. uskaltaakohan tollasta nyt sitte...

Ne huoneet nyt ovat kerrostaloasunnon kaltaisia yksiöitä, ei mitään lukususta tosiaankaan. Ja kyllä niillä on neliöt ilmoitettuna, ovat tyyliin 80 luvun kerrostalohuoneita, joissa on parveke ja pieni kylppäri. Kylpylähotellissa olen ollut monet kerrat ja sieltä on käytävä päätaloon, mutta eipä teillä sinnekään asiaa ole. Jos kerta huone vuokrataan ja huonetta ei olekaan? tuskinpa kovin kauan on alalla moinen vuokraaja. Itse olen aina ollut tuolla kylpylähotellissa, tosin kylpylän kautta, mutta samoja asuntoja ne on. Jos et uskalla vuokrata, niin sitten et uskalla, mutta kyllä linkin vuokraajat ovat sen verran paljon sitä harrastaneet ja kauan ilmotelleet ettei mulla ainakaan olisi mitään ongelmaa ottaa heiltä huonetta.

[QUOTE="vieras";28555189]Jos luksusta haluat, niin Ikalisten kylpylä on ihan väärä paikka sitten, kyllä siellä nyt nukkuu.[/QUOTE]

Ollaan ennenkin oltu ikaalisis että tiedän kyllä sen tason. Mutta meitä olis tosiaan viisi joten en halua mitään koppia ja minikeittiö on pakollinen.

[QUOTE="vieras";28555177]Ne huoneet nyt ovat kerrostaloasunnon kaltaisia yksiöitä, ei mitään lukususta tosiaankaan. Ja kyllä niillä on neliöt ilmoitettuna, ovat tyyliin 80 luvun kerrostalohuoneita, joissa on parveke ja pieni kylppäri. Kylpylähotellissa olen ollut monet kerrat ja sieltä on käytävä päätaloon, mutta eipä teillä sinnekään asiaa ole. Jos kerta huone vuokrataan ja huonetta ei olekaan? tuskinpa kovin kauan on alalla moinen vuokraaja. Itse olen aina ollut tuolla kylpylähotellissa, tosin kylpylän kautta, mutta samoja asuntoja ne on. Jos et uskalla vuokrata, niin sitten et uskalla, mutta kyllä linkin vuokraajat ovat sen verran paljon sitä harrastaneet ja kauan ilmotelleet ettei mulla ainakaan olisi mitään ongelmaa ottaa heiltä huonetta.[/QUOTE]

Mitä tuolla tarkoitat? Siis jos on vuokrannu osakkeen niin päätaloon ei saa mennä vai????

Kyllä mä löysin ilmoituksia myös vuokrattavista kaksioista, monissa ilmoituksissa mainittiin huoneiston olevan remontoitu.

Miksei 15 v voisi mennä sen 10-vuotiaan kanssa laitteisiin, ja sinä vahtisit kahta pienempää ja käyttäisit niitä laitteissa? Mulla nimenomaan siten on nuo kaksi isompaa pörränneet, nyt 16- ja 11-vuotiaat. Mun pää ei kestäisi niiden laitteiden pyöritystä enää. 8 v, ei uskalla mennä samoihin laitteisiin, joten hänen kanssaan menee sitten aikuinen. Luulisi että 4 v ja 1,5 v olisivat ainakin osin kiinnostuneita samoista laitteista.

Mitä tuolla tarkoitat? Siis jos on vuokrannu osakkeen niin päätaloon ei saa mennä vai????

Kyllä mä löysin ilmoituksia myös vuokrattavista kaksioista, monissa ilmoituksissa mainittiin huoneiston olevan remontoitu.

Ei ole asiaa: ette ole menossa aamupalalle, kylpemään. Joten teillä ei välttämättä ole siitä mitään ongelmaa että on pitkä matka palveluiden äärelle. Kai se nyt on vaikka ohikulkijoille halutessaan avoin tila, päärakennuskin.

Sun pitää vain maksaa vähän enemmän kuin se alkaen 40e jos kerran haluat isomman kuin yhden huoneen, simple.

Ja vaikka kuinka olis juuri remontoidut, ei kannata kovin luksusta siltikään odottaa, niin ei pety kovin lujaa. Remontoiduissa nyt on vain muovimaton sijaan laminaattilattia ja puun väriset keiitiökaapin ovet valkoisten sijaan yms. ei ne todellakaan ole mitään WAU huoneistoja.

[QUOTE="poikia3";28556538]Miksei 15 v voisi mennä sen 10-vuotiaan kanssa laitteisiin, ja sinä vahtisit kahta pienempää ja käyttäisit niitä laitteissa? Mulla nimenomaan siten on nuo kaksi isompaa pörränneet, nyt 16- ja 11-vuotiaat. Mun pää ei kestäisi niiden laitteiden pyöritystä enää. 8 v, ei uskalla mennä samoihin laitteisiin, joten hänen kanssaan menee sitten aikuinen. Luulisi että 4 v ja 1,5 v olisivat ainakin osin kiinnostuneita samoista laitteista.[/QUOTE]

Koska 10v. on kehitysvammainen ja uskaltaa mennä vain pienten laitteisiin.

Enkä tosiaan mitään luksusta oo kaipaamas kuhan ois asialliset tilat.

Mutta olisin oikeestaan kaivannut vinkkejä/ideoita muunlaisista paikoista ku huvipuistot tai kylpylät. Oma pää lyö tyhjää, enkä keksi mihin noitten kaikkien kans vois mennä. Toi pienin nyt ei mitään varsinaisesti tarvi, sille riittää ku saa hämmästellä uusia paikkoja.

Yhteistyössä