mitäs veikkaatte (päivähoito paikasta )

jos hakemus on laitettu menemään reilu kk sitten, kaks viikkoa siitä, sovittu et päivähoitopaikka olis 13.3 alkaen (siis tänään ) ja viimeks tiistaina kun puhuin päivähoitotoimistoon, niin sanottiin et tän viikon aikana yrittävät järjestää, niin soittaako sieltä kukaan huomenna?

:saint:

mä en oikeesti enää usko et soittavat, tai jos soittavatkin, niin siksi, et tarjoovat taas eioota :/

Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
En usko että soittaa..kaveri odottanut viime syksystä paikkaa ja ei oota tarjotaan..hankala mennä töihin kun ei saa paikkaa mihin laittaa lapset.
juu, mä oon ollu töissä jo kuukauden :whistle:
olis pitäny saada siinä 2 viikossa se paikka, mut eipä onnistu..mulle tarjottiin paikkaa missä Neiti olis ollu reilun viikon-kaks viikkoa, sit menny muualle, ja sit ehkä vielä jonnekkin muualle, mut mä en huolinu sitä vaihtoehtoa..sovittiin sit et mummi hoitaa 12.3 asti, ku eilen täytti sen 3v, ja sit tänään olis pitäny olla paikka..

vieras
mutta jos yksinkertasesti ei vaan ole paikkaa,ei missään,etkä halua lasta mihinkään "ylipaikalle" josta siirrettäis kenties kuukauden päästä taas toiseen paikkaan missä voisi olla "ylimääräsenä" jne., niin mitä sä odotat että ne päivähoitotoimiston työntekijät tekee? tai soittaa,muutaku sitä eioota?

ikävä kyllä nykypäivänä ei vaan ole paikkaa,hyvää ja vakituista paikkaa,kaikille :/ niin paljon nämä "virikelapset" vie paikkoja niitä oikeesti tarvitsevilta...

mutta toivonmukaan teille paikka järjestyy,hyvä,ja pian =) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mutta jos yksinkertasesti ei vaan ole paikkaa,ei missään,etkä halua lasta mihinkään "ylipaikalle" josta siirrettäis kenties kuukauden päästä taas toiseen paikkaan missä voisi olla "ylimääräsenä" jne., niin mitä sä odotat että ne päivähoitotoimiston työntekijät tekee? tai soittaa,muutaku sitä eioota?

ikävä kyllä nykypäivänä ei vaan ole paikkaa,hyvää ja vakituista paikkaa,kaikille :/ niin paljon nämä "virikelapset" vie paikkoja niitä oikeesti tarvitsevilta...

mutta toivonmukaan teille paikka järjestyy,hyvä,ja pian =) :flower:
näinhän se on, täällä on kaikki paikat täys, ja onneks meillä on toi mummi joka jaksaa ja viitsii hoitaa..

lähinnä mua vaan ärsyttää se, et silloin kk sitten sovittiin tää järjestely, et niillä on reilusti aikaa ettiä sitä paikkaa, ja nyt tiistaina sanottiin, et mä yritän kattoo olisko mitään paikkaa, eli kukaan ei kai ollu edes ettinyt sitä, olivat parin työntekijän välillä vaan pompotelleet sitä hakemusta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tähtönen84:
periaatteessa niidenhän pitäis hommata hoitopaikka jos on sovittu että silloin tarvii. (vaikka väliaikainen josta sitten varsinaiseen)
Outoo touhua..
ne tarjos jo paikkaa, pph:lla, joka olis jääny heti sairaslomalle, ottamatta huomioon, et meidän työvuorot ei käy niiden työaikaan :headwall:
saa nähdä vaikuttaako se sit tähän, et eivät nyt sit pidä kiirettä sen paikan kanssa.. :/
tosin se kuka tuota paikkaa tarjos, itse sit kolme viikkoa sen jälkeen sano et on siirtänyt hakemuksen ryhmiksen ohjaajalle, kun ei meidän hoitoajat sovi pph:lle..sinänsä hauskaa, kun mä nimenomaan hain ryhmikseen paikkaa, kun tiesin ettei ne hoitoajat sovi pph:lle :kieh:

niin, se täti päivällä lupas pistää mulle tietoa tän päivän kokouksesta TÄNÄÄN tekstiviestillä, ja mä sit soittelen sille huomenna kun pystyn (oli epävarmaa mun huominen työvuoro) saatte kaks kertaa arvata tuliko mulle viestiä :LOL: :LOL: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jopas on mukavaa toimintaa!!
huvittaa oikeastaan enää :D
mummi kyllä hoitaa, ei siinä ole ongelmaa, ja muitakin hoitajia löytyy, tää kissa ja hiiri leikki vaan on niin hauskaa, jos paikkoja ei ole, niin miks ei voi sit soittaa ja sanoa et valitettavasti ei nyt mitään ole, ja onko mahdollista et lapsi edelleen on mummin hoidossa..mutku ei :headwall: :whistle:

haa, nyt se (tai itseasiassa taas eri täti :D ) soitti.

31.3 alkaen olis Neidille hoitopaikka pph:lla, ja on siellä niin kauan et ryhmiksestä aukeaa paikka..eli siis ikuisuuden :LOL: :ashamed:
ihan kivalta hoitotäti kuulosti, ens pe mennään tutustumaan ja samoin maanantaina 31.3, kun mulla on silloin vapaat, ja 1.4 alkaa sit hoito :D

ainoa huonopuoli tässä on, et pois se pitää hakea aina viimeistään 17, eli mun iltavuoroina pitää jonkun mummin, papan tms sit käydä se hakemassa, jos iskä ei ehdi töistä siihen mennessä tulla.mut, kai se järjestyy :D

Yhteistyössä