Ainakun mahollistaAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Siehän Sampri vaan ryystät sidukkaa minkä kerkeet.
No kiva :/ Miks siun pitää vielä noin aikaseen herätä?Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Mies tuli tunti sitten kotiin kännissä kuin mikäkin, nyt nukkuu ja haisee pahalle. :x
Mä en saa unta, pitäis herätä klo5:10, jos nyt edes nukun sitä ennen. :headwall:
Mä meen töihin. |O Ja eipä olekaan kuin 12h työvuoro.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:No kiva :/ Miks siun pitää vielä noin aikaseen herätä?Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Mies tuli tunti sitten kotiin kännissä kuin mikäkin, nyt nukkuu ja haisee pahalle. :x
Mä en saa unta, pitäis herätä klo5:10, jos nyt edes nukun sitä ennen. :headwall:
Voi hitto ja siis kello on kohta jo kaks... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Mä meen töihin. |O Ja eipä olekaan kuin 12h työvuoro.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:No kiva :/ Miks siun pitää vielä noin aikaseen herätä?Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Mies tuli tunti sitten kotiin kännissä kuin mikäkin, nyt nukkuu ja haisee pahalle. :x
Nooo, on sitä ennenkin moinen vuoro vedetty reilun tunnin unilla. Ei se kyllä mitään herkkua ole. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Voi hitto ja siis kello on kohta jo kaks... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Mä meen töihin. |O Ja eipä olekaan kuin 12h työvuoro.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:No kiva :/ Miks siun pitää vielä noin aikaseen herätä?Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Mies tuli tunti sitten kotiin kännissä kuin mikäkin, nyt nukkuu ja haisee pahalle. :x
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Muut nukkuu, mä tulin äsken baarista ja pitihän se tulla palstalle kurkkaa... :saint: :saint:
Miä en ees pysty kuvittelee tuollasta :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Nooo, on sitä ennenkin moinen vuoro vedetty reilun tunnin unilla. Ei se kyllä mitään herkkua ole. :kieh:
Nuorena jaksaa. Aamuvuorot ei oikein ole mun juttu, kun haluisin nukkua semmoset 10h joka yö.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miä en ees pysty kuvittelee tuollasta :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Nooo, on sitä ennenkin moinen vuoro vedetty reilun tunnin unilla. Ei se kyllä mitään herkkua ole. :kieh:
Toivottavasti ukollas ei oo usein tuommonen tapana :kieh: