mitäs teillä tapahtuu juuri nyt?

Roikun tässä koneella paremman tekemisen puutteessa. Vuoden ikäinen pyörii tuossa jalkojen juuressa touhuamassa. Isommat lapset on isovanhemmilla yökylässä ja mies sairastaa vatsatautia :x

Ei ihan tällanen lauantai ollu suunnitelmissa :mad: Meiän piti miehen kanssa lähteä kahestaan reissuun, mutta jäi sitten sattuneesta syystä lähtemättä. En viittinyt tuota pientäkin viedä yökylään kun oon kerran kotona. Isommat taas halus joka tapauksessa mennä, kun olivat kovasti oottaneet.

"Sarpp"
äiti koneella, isä katsoo urheilua, yksi lapsi pelireissulla Tampereella, toinen omalla läppärillään etsii au pair paikkoja, kolmas kaverillaan ja neljäs leikkii leluillaan. Kohta mennään saunaan...

IhanaValo
Tässä toisella silmällä seurailen Suomi-Ruotsi-yleisurheilumaaottelua, lapset leikkii ja välillä esikoinenkin pysähtyy kattomaan telkkaa.
Äsken esikon mukaan, tuo naisten juoksun viimenen ei vaan halunnu kilpailla, siksi jäi niin paljon jälkeen muita :xmas:
Korkeushyppääjistä lohkas kans jotain hassua mut enhän mie enää muista..sanoo välillä että kisaamassa on englantilaisiakin.
Mies on iltavuorossa töissä-tullee klo 22 jälkeen.

Mies läks pihalle pesemään autoja ja sanoi myös laittavansa saunan lämpiämään. Pojat omassa huoneessaan odottelevat esikoisen sanoin Kuu-Marttia (Nukkumattia). :) Mä istuskelen tässä sängyllä, katselen telkkaa ja palstailen tovin.

"vieras"
Väsyttää monen aamuvuoron jälkeen. Tultiin synttäreiltä, haettiin tulomatkalla pitsat ja nyt nuo tenavat kai raatelee toisensa, koska vain yksi sähköhammasharja on se halutuin. Muut kaksi ei kelpaa tällä väsymysasteella.

Raivostuttaa ja väsyttää niin, että en jaksa puuttua. Huutoa, huutoa, huutoa. Huutakoot.

Juhlat juhlittu, raketit ammuttu, jäljet siivottu, vieraat (ja oman perheen aikuiset) lähteneet koteihinsa.
Kaksi pienintä sekä yökylässä oleva lapsenlapsi ovat nukahtaneet. Teini 13 v katsoo ystävänsä kanssa BBtä. Vanhempi teini yöpyy tyttöystävällään.

Mies purkaa omalla koneellaan illan valkokuvia blogia varten.
Minä juon iltakahvia omalla koneellani ja surffaan laskasti nettiä.
Myöhemmin katsotaan joku leffa yhdessä.

bdt
Meillä ei tapahdu juuri yhtään mitään. Olen yksin kotona. Teinit ovat juoksuillaan ja mies matkoillaan.
Alkuillasta olin iloinen että saan olla yksin ,mutta nyt alkaa tympiä. Täytyy varmaan alkaa lukemaan tota kirjaa loppuun. Huoh.

Yhteistyössä