Mitäs teillä on ruokana tänään:)??

  • Viestiketjun aloittaja namm...
  • Ensimmäinen viesti
lasagne al forno
Jokavuotinen makaroniannos, eli tuttavallisemmin vappusalaatti.

Meikän versio tästä on makaronia, suolakurkkua paloina, tomaattikuutioita, juustokuutioita, tonnikalaa, ja Auran kurkkumajoneesiin uitettuna. Lisäksi vielä mieletön määrä grillimaustetta, ja kaappiin maustumaan.

Ah, niin ihanan epäterveellistä ja hyvää :heart:
Kuulostaapa syntisen herkulliselta mutta tuolla mätöllä tulisi takuuvarmasti kauhea närästys tässä olotislassa (rv 30) :D
 
Kuulostaapa syntisen herkulliselta mutta tuolla mätöllä tulisi takuuvarmasti kauhea närästys tässä olotislassa (rv 30) :D
Se on, ja ihan satavarma närästys ja ilmapallofiilis on täälläkin luvassa :D Minä kun en makaronia muuten koskaan syö, muutaku tossa nimenomaisessa salaatissa vappuisin, niin kroppa kyllä "kiittää" seuraavana päivänä hyvinkin suolaisen katkerasti :p Nyt tosin jännä nähdä, kun itsekään ei ole vielä ihan täysin varma ollaanko sitä pullat uunissa tahi ei, että tuleeko tämä syntisen kamala olotila sitten kahta kamalampana :D

Olkoot, kestetään sitte mitä kestetään. Salaattia (jos tuota enää salaatiks voi ees sanoa, kun majoneesissa uitetaan xD) on saatava!
 
"vieras"
No ku kerran kysyit ;)
Itse marinoitua, pestolla ja mozzarella täytettyä ja pekonilla kuorrutettua broilerin filettä, kinkku-juusto-pastasalaattia, itse tehtyä perunasalaattia, kasvispyöryköitä ja dippiä, patonkia ja jälkkäriksi valkosuklaa-vadelmamoussea :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26179742]No ku kerran kysyit ;)
Itse marinoitua, pestolla ja mozzarella täytettyä ja pekonilla kuorrutettua broilerin filettä, kinkku-juusto-pastasalaattia, itse tehtyä perunasalaattia, kasvispyöryköitä ja dippiä, patonkia ja jälkkäriksi valkosuklaa-vadelmamoussea :)[/QUOTE]

Niin ja munkkeja ja simaa tietty.
 
Foortti harmaana
Lounaalla oli vähän sitä sun tätä mitä jääkaapista löytyi;

Pastaa, kepakoita, perunasalaattia (no kukaan ei syö/syönyt sitä), tomaattia, punajuurta jne.

Päivällisellä grillataan naudan grillipihvejä ja ranskiksia ja salaattia.
Tai noita viimeisiä ei grillata heko heko.
 
"vieras"
Just syötiin keitettyjä perunoita, porkkanalaatikkoa, kalapihvejä (kaupan pakastealtaasta), bernaise-kastiketta pussista (en osaa oikein kirjoittaa sitä) ja vihersalaattia. Iltapalaksi jos vaikka tortilloja jauheliha- + salaattitäytteellä.
 

Yhteistyössä