Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:suloiset pojat sari margitillaAlkuperäinen kirjoittaja Sari Margit::heart:Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Meidän koiruus.
Juuri nainAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Nainko?Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:I told you , ja hitaasti kavisi mun kirjoittaminen kun vaihtaisin kieliasetuksia koko ajan. Ihan turhaa on Ä ja ÖAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:tätä mie vähän aattelinkiAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Kylla ma saisin tuolta kiertotietse ne esiin, mutta olen laiska. ja olen jo niin kauan kirjoittanut ilman niita, etten enaa osaaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:heh... tuo on muuten tosi että ku oppii ja tottuu kirjottamaan iliman ääkkösiä niin siittä tulleepi tapa. mutta voihan se olla että merlionilla on semmonen kone tai näppis jossa ei niistä oo....Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Missä ääkköset?Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Lento meni hyvin,vrk melkein matkustusaika. Koira tuli hyvin perille kanssa. Mies on Jukolasta tulossa parhaillaan kotia.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:moikka :wave: mites lento meni? tulitte sitte juuri parraimpaan sadeaikaan tänne suomen suveenAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Lapset ja koira
ja ap:n kysymykseen: kyllähän tuola jottain on...
Keli on aivan ihana. VAihtelu virkistaa, eika kuumuutta ole yhtaan ikava. Taalla on ihana olla. VArsinkin omassa kodissa ja omalla pihalla. Huomenna vanhin likka aloittaa kesatyot ja mokille ollaan lahdossa tiistaina.
mie olin tommosissa punasissa vaunuissa pienenä lapsuus tulee mieleenAlkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Siellähän on meitin kauniit vaunut, mitä ei kovin usein vastaan tullut samanlaisia B)
Ihanat :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Siellähän on meitin kauniit vaunut, mitä ei kovin usein vastaan tullut samanlaisia B)
Vauvahan siellä näkyy, ja suloinen & pikkuinen vauva onkin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:pitäis olla 4pvä vanhan tyttären kuva, mutta mulle näkyy vain raskausmaha kuva :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:8-viikon ikäinen kultasenoutajan pentu Pontus. :heart:
Ei ole meidän koira.Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:8-viikon ikäinen kultasenoutajan pentu Pontus. :heart:
Vähäks on söpö teitin Pontus. :heart: Ja ihana nimikin vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Ei ole meidän koira.Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:8-viikon ikäinen kultasenoutajan pentu Pontus. :heart:
Vähäks on söpö teitin Pontus. :heart: Ja ihana nimikin vielä.
Mun vlejen perhe ostivat perjantaina Pontuksen.
On myös kyllä kuin oma koira mulle koska me ei voida ottaa koiraa miehen allergian takia.
Jä mä oon niin koira ihminen ku olla ja voi.Koko lapsuuteni mulla on ollut koiria.
Mutta veli sanoi mulle että Pontus on myös mun koira niin kuin oli myös niiden kultainennoutaja Ada joka kuoli syksyllä 2006 ja oli 11-vuotias.
Oon hoitanut Adaa todella paljon pennusta asti.
Saadaan hoitaa myös Pontusta usein. :heart:
Aivan ihana pehmeä karvapallo.
Laitoin vielä toisen kuvan.