Mitäs teillä näin aamusella puuhaillaan?

• Viestiketjun aloittaja Hulda
  • Ensimmäinen viesti
Hulda
Ah, minä sain nukkua pitempään kuin yleensä kun mies heräsi pienten kanssa :) juuri siis nousin ja tässä juon aamukahvia, mies lähti 3 vuotiaan ja 7kk ikäsen kanssa ulos.

Mites teillä muilla? :)

Meillä esikoinen on tietokoneella, pelaa jotain peliä. Kuopus meni isänsä kanssa melomaan ja minä kävin äsken pesemässä auton ja olen toisella kädellä tehnyt pieniä kotihommia, viestitellyt sukulaisten kanssa ja istunut mukavasti sohvannurkassa. Lampaanselyksille pitäisi etsiskellä jotain marinadiohjetta.

hyvällä tuulella
Meilläkin mies heräs jo omia aikojaan aikaisin, kun tyttö heräs 7.30 vein sen isälleen ja painuin takas nukkumaan vielä 2 tunniksi. Ihanaa. :)

Nyt tässä kohta saatu aamukahvit juotua, tyttö (1 v) leikkii keittiön laatikosta löytyneillä tavaroilla. Kohta lähdetään kyläreissulle. Ulkona näyttäis olevan tosi kaunis ilma. Että lepposa lauantai ainakin täällä. :)

Ite heräsin vasta ikää just kerkesin kahvin juomaan :ashamed:. Nuorempi on leikkimässä yläkerrassa ja vanhempi oli hetken ulkona nyt katsoo prätkähiiriä. Isäntä lähti puoli 8 aikaa töihin.

Nyt pitäs varmaan siivota ja katsoa sitten mitä sitä tänään tekisi :)

meillä
mies on töissä, 3vuotias katsoo lastenohjelmia, 2vuotias leikkii ja itse syötän samalla 5kk:n ikäistä vauvaa. tästä piakkoin ulkoileen lasten kanssa ja samalla koira käytetään lenkillä...sit ruuan tekoa, aika perus arkiaamu miehen töiden vuoksi.

Herättiin ennen seitsemää, suihkussa käytiin, syötiin aamupala, muksut kattoivat lastenohjelmia ja nyt rakentelevat majaa, mies koululla ja kun sieltä palautuu, mennään käymään kevätmarkkinoilla.

Ego
Lapsi kattoo telkkaria, mulla kissojen/hevosten hoitorumbaa, aamupalat tehtynä, lähen kohta pyykki laittaa koneeseen...Harmi, kun mies ei kotona...Ei tunnu yhtään taas lauantailta. :( . Normisti jaettaisiin hommii eli vapaata olisi molemmilla sitten ja köllöteltäisiin yms. Vähän veny aamu kun lapsella olikin kuumetta ja en viittiny alkaa kolistelee kämpässä.. :/

v
pyykkiä oon pessyt ja puhtaita laitellut kaappiin. Uunia lämmittelen, kun aika kylmä oli aamulla -illalla sitten tarkenee :D Mies ja kakkonen ovat hallilla laittaa autoa, ykkönen on shoppailemassa Helsingissä mekkoa ittelleen kesän juhlia varten. Kolmonen on ulkona ja nelonen istuu toisella koneella kattomassa salamamcqueen-juttuja. Kohta puoliin lähdetään nelosen kans kaupoille ja auto pesemään hallille. Sitä ennen pitäis syödä eilistä siskonmakkarasoppaa.

Yhteistyössä