Isommat pelaa sählyä pihalla, kuopus tivaa isiltä "simppaa" eli simaa ja minä koneella.
vieras 22.04.2008 #26 Isommat pelaa sählyä pihalla, kuopus tivaa isiltä "simppaa" eli simaa ja minä koneella.
Inuistic 22.04.2008 #30 Mies potee flunssaa sängyssä ja katsoo Simpsoneita, vauva nukkuu vihdoin. Kohta se taas herää. Mä olen yllätys yllätys tässä läppärillä.
Mies potee flunssaa sängyssä ja katsoo Simpsoneita, vauva nukkuu vihdoin. Kohta se taas herää. Mä olen yllätys yllätys tässä läppärillä.
Kaukaa hyvän näkönen 22.04.2008 #31 Mies haravoi ,isommat tytöt pihalla ja pikku tyttö nukkuu :heart:
hellalettas 22.04.2008 #32 Mies kattoo telkkaa, pikkupojat ovat jo alakerassa sängyissään. isommat lapset on judoharjoituksissa, kotiutuvat kahdeksan kieppeillä
Mies kattoo telkkaa, pikkupojat ovat jo alakerassa sängyissään. isommat lapset on judoharjoituksissa, kotiutuvat kahdeksan kieppeillä
Kevätaurinko 22.04.2008 #34 Mies mittailee takapihalla tulevaa terassia. Isommat lapset on kyvyssä ja kuopus lukee koira kirjaa.
allapollo harmaana 22.04.2008 #35 mies meni korjaan mun pyörän kumia ja kaikki 3 lasta pelaa nintendon tanssipeliä, just vasta syötiin ja kohta jo pääsee nukkumaan, ihanaa!
mies meni korjaan mun pyörän kumia ja kaikki 3 lasta pelaa nintendon tanssipeliä, just vasta syötiin ja kohta jo pääsee nukkumaan, ihanaa!