Mitäs teidän iltasuunnitelmissa on?

Yövuoro, 1/2 : /

Eli kai mie jotain eväitä kanssa ritän väsätä. Ehkä kudon keskeneräisen sukan vielä valmiiksi sitä ennen ja lyhennän isän kalastushousut.
Puutarhaan en mene, se on varma se, mä inhoan sadetta enkä kyllä ala kaivaa ja kuokkia sateessa.
 
Viimeksi muokattu:
Mä vastaanotan kohta kolme sokerihumalaista ipanaa ja yhden kahvista tikittävän miehen kotiin...parhaillaan oon tekemässä kakkua tuolle yhdelle sankarille :heart:, saas nähdä mitä siitäkin tekeleestä tulee..mutta suklaamousse ainakin maistui toooosi hyvälle :p :ashamed:....

Ihan vaan olla löftäillään, pelaillaan ja jutellaan, käydään sanunassa...

Ja sitten kun ipanat on nukkumassa, mä taijan palkita itseni valkoviinillä :).
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Onko erityisruokavalio? Jaatko ohjeen meitin kaa?

Iltasuunnitelmat: pestä pyykkiä ja tiskejä sekä kirjoittaa esseetä.
Munaton, maidoton, vehnätön, soijaton tarvii olla lättytaikinaan meidän pojalla.

4 dl vissyä
vajaa 2dl gluteenitonta jauhoseosta
tilkka öljyä
ripaus suolaa
1 prk marja/hedelmäsosetta
( vajaa ½tl leivinjauhetta)

Anna turvota rauhassa ja paista runsaassa rasvassa.

En oo vielä koskaan tehnyt tällä ohjeella, mutta toivottavasti näistä jotain tulee.
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Munaton, maidoton, vehnätön, soijaton tarvii olla lättytaikinaan meidän pojalla.

4 dl vissyä
vajaa 2dl gluteenitonta jauhoseosta
tilkka öljyä
ripaus suolaa
1 prk marja/hedelmäsosetta
( vajaa ½tl leivinjauhetta)

Anna turvota rauhassa ja paista runsaassa rasvassa.

En oo vielä koskaan tehnyt tällä ohjeella, mutta toivottavasti näistä jotain tulee.
Kuulostaa hyvältä! Taidan kokeilla sitä, vaikkei samoja yliherkkyyksiä olekaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Glenn
"Pikkuinen Jättiläinen"
Tulin juuri koneelle enkä taida tästä ihan hetkeen nousta! Koko päivän touhunnut ja olen ihan poikki, mutta kieltämättä tosi tyytyväinen olen siihen miten paljon olen saanut yhden päivän aikana aikaiseksi :D

Olin myös suunnitellut palkitsevani itseni jollain alkoholipitoisella juomalla, mutta ei se sitten onnistukaan :( Milläs minä nyt itseni palkitsen..??
 
[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";26584958]Tulin juuri koneelle enkä taida tästä ihan hetkeen nousta! Koko päivän touhunnut ja olen ihan poikki, mutta kieltämättä tosi tyytyväinen olen siihen miten paljon olen saanut yhden päivän aikana aikaiseksi :D

Olin myös suunnitellut palkitsevani itseni jollain alkoholipitoisella juomalla, mutta ei se sitten onnistukaan :( Milläs minä nyt itseni palkitsen..??[/QUOTE]

Miksei se alkoholijuomalla palkitseminen onnistukaan? Palkitse itsesi jäätelöllä? :)
 
Silja.S
Ajattelin vetää lärvit, mutta ei siitä tietenkään mitään tule. Väsyn jo parin jälkeen ja jatkan tämän paskan musiikin kuuntelemista totaalisen apaattisena ja vittuuntuneena.
 
Laulava Lomittaja
Jaa-a..kaupunkireissun päätteeksi tyttö ja hänen kaverinsa tekasivat 2 isoa peltipitsaa..Sauna ois lähisuunnitelmissa,muutaman lonkeron/olusen vois juoda,ehkä illalla sitten paikalliseen karaokeen - kiusaamaan kansaa... =)
 
teen voileipäkakun, kuorrutteet muffinsseihin, silitän pöytäliinat ja vaatteet, laitan astiat paikoilleen, siivoan sisällä, siivoan ulkona.. suunnittelin kyllä karkaavani kotoota, ku alko ärsyttämään =)
mut, ehkä mä teen noista vaan osan tänään ja pistän aamulla kellon 6 soimaan et ehdin loput tekemään sit huomenna (tosin mulla on huomisellekkin miljoona hommaa noiden lisäksi.)

kattoo ny mitä jaksan tehdä
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26585257:
teen voileipäkakun, kuorrutteet muffinsseihin, silitän pöytäliinat ja vaatteet, laitan astiat paikoilleen, siivoan sisällä, siivoan ulkona.. suunnittelin kyllä karkaavani kotoota, ku alko ärsyttämään =)
mut, ehkä mä teen noista vaan osan tänään ja pistän aamulla kellon 6 soimaan et ehdin loput tekemään sit huomenna (tosin mulla on huomisellekkin miljoona hommaa noiden lisäksi.)



kattoo ny mitä jaksan tehdä
Jo on hommaa.

Juhlat tulossa?
 
Tässä olis tunti tehokasta perheaikaa, sit muksu unille.
Sit kampean itseni ton miehen kainaloon sohvatorkuille. Pyykkirumba jatkukoon.
Ai kehveli, mullahan on lauantaipullo! Eli light limpparia, sitä ja joku leffa.

Tai jotain iltapalaa tarvii keksiä, pitänee leikkiä kokkisotaa, sen verran hmm.. mielenkiintoiset tarvikkeet kaapissa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26585294:
joo, Likan rippijuhlat huomenna =)

oon lusmuillu koko päivän, siks noin paljon vielä tekemättä..(tai oon mä tehny jo tonnikalapiirakan, muffinssit ja hyytelökakun ja käyny kaupassa )
Noooh... onhan tässä vielä aikaa :)
 
Eipä mitään suunitelmia, otetaan rennosti, mie kahtelin elokuvia ja palstailen, mies pelaa pleikkaria
kaverin kanssa.
 
"Minä vaan"
Imuroin ja pesen lattiat, käyn kävelyllä/hölkällä, tiskaan, ompelen ja lakkaan varpaankynnet. Järjestelen sekalaisia tavaroita ja korjaan vaatteita. Surffaan netissä.
 

Yhteistyössä