Mä pelaan Runescapea ja kuuntelen BB:tä sekä vilkuilen palstaa silloin tällöin.
Coffee Break 07.10.2007 #26 Mä pelaan Runescapea ja kuuntelen BB:tä sekä vilkuilen palstaa silloin tällöin.
LEAL 07.10.2007 #28 Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde: Tässä istuskelen palstaillen ja samalla kuuntelen Kristian Meurmanin levyä Click to expand... On muuten ihan sikahyvä levy! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde: Tässä istuskelen palstaillen ja samalla kuuntelen Kristian Meurmanin levyä Click to expand... On muuten ihan sikahyvä levy! =)
Elämänlähde 07.10.2007 #29 Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana: Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde: Tässä istuskelen palstaillen ja samalla kuuntelen Kristian Meurmanin levyä Click to expand... On muuten ihan sikahyvä levy! =) Click to expand... Niin on ja Kristian itekkin niin aaaahhhhh... hänen konserttiin haluisin. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana: Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde: Tässä istuskelen palstaillen ja samalla kuuntelen Kristian Meurmanin levyä Click to expand... On muuten ihan sikahyvä levy! =) Click to expand... Niin on ja Kristian itekkin niin aaaahhhhh... hänen konserttiin haluisin. :heart:
Elämänlähde 07.10.2007 #30 oon nyt jo 3krtaa kuunnellu tän levyn tän illan aikana. ja dingo on toinen joka on mahtava
lady of the lake 07.10.2007 #32 Alkuperäinen kirjoittaja kumimies: istum konella vähän aikaa ku lapset ja vaimo nukuu jo Click to expand... ja sun lasissa oli tänään ?
Alkuperäinen kirjoittaja kumimies: istum konella vähän aikaa ku lapset ja vaimo nukuu jo Click to expand... ja sun lasissa oli tänään ?