Mitäs teette juhannuksena?? Moniko meinaa möllöttää vaan kotona?

  • Viestiketjun aloittaja tylsääää
  • Ensimmäinen viesti
"yyhoo"
No tuollahan sitä on otettu vähän arskaa, pelailtu ja muksu peuhaa uima-altaassaan tällä hetkellä... Itse tulin käymään jäähyllä (on niin pieni allas muksulla ettei äippä mahu sinne vilvoittelemaan :D) ja hakemaan kahvia. Kohta aletaan laittaa syömistä (uusia pottuja, grillimättöä, salaattia jne.). Illemmalla mietitään, lähetäänkö etsimään jonnekin kokkoa, vai möllötetäänkö ja häärätään jotakin kotona. Huomenna mennään sitten porukoille syömään päivällä ja sitä rataa. Sen jälkeen tuo tenava varmaankin jää sinne ja mä tuun hengähtään hetkeksi (lue; palstaileen), että pääsee aamulla töihin...
 
Miuski harmailee
Kotona mekin, mutta ei möllötystä vaan ihanaa nautintoa!!! Arki on niin kiireistä ettei kotona ehdi juuri muuta kuin nukkumaan. Nyt on siis mahtavaa, kun ei oo kiire eikä pakkomenoa mihinkään!! Eilen siivottiin koko kämppä alusta loppuun (mies pesi ikkunatkin!!!). Tänään käytiin vähän kuntoilemassa, lapset pyörii pihalla kavereiden kanssa (ihmeen monta perhettä naapurustossa onkin kotona) ja mä tein jälkiruokatortun jääkaappiin makustumaan. Kohta haetaan vastatarpeet, pistetään grilli tulille ja nautitaan!! Jos jaksetaan, käydään illalla katsomassa kaupungin kokko. Jos ei huvita, niin sit ei mennä. Huomenna miehen veljen perhe tulee kyläsille eli leppoisa meno hyvässä seurassa jatkuu. Juhannuksen jälkeen vielä viikko töitä ennen lomaa, mutta tämä on pieni lomanen tämäkin :)
 
Kuumeisen ja räkäisen 2-vuotiaan ja kuukauden ikäsen vauvan kanssa neljän seinän sisällä. Tappotylsää. Mies tulee sunnuntaina kotiin.
Ja pakko sanoo et ekaa kertaa jäin yön yli kehden lapsen kanssa, jännittää miten nukkumaan meno sujuu. Nuorimmaisella kun on tapana itkeä mahakipuja iltaisin.
Toivottavasti ei seinät kaadu päälle : /
 
yritä kuitenkin rentoutua, vauva vaikka viereen / syliin tuhisemaan ja leffa pyörimään.
:hug:


Kuumeisen ja räkäisen 2-vuotiaan ja kuukauden ikäsen vauvan kanssa neljän seinän sisällä. Tappotylsää. Mies tulee sunnuntaina kotiin.
Ja pakko sanoo et ekaa kertaa jäin yön yli kehden lapsen kanssa, jännittää miten nukkumaan meno sujuu. Nuorimmaisella kun on tapana itkeä mahakipuja iltaisin.
Toivottavasti ei seinät kaadu päälle : /
 
  • Tykkää
Reactions: InCase
Laulava Lomittaja
Mie oon ihan yksin kotona..kakspunttinen on töissä aina ysiin asti molempina päivinä,ja sunnuntainakin menee aamuvuoroon.Ei se mua haittaa mitenkään..Saanpahan olla ja tehä ihan mitä huvittaa..
 
"jeps"
Kävin äsken pyöräilemässä hiljeessä kaupungissa.
Illemmalla ystävän kanssa pihalle grillailee, siellä muutkin naapurit. Otetaan kait joitain paukkujakin.
Kuopus oli kadonnut kavereilleen pyöräilyni aikana eli yksiksein vielä tässä, salkkareita kuuntelen samalla.
 
"hih"
[QUOTE="Girl";26527543]Missäpäin suomea? =) Meillä jatkuu joskus juhannuksen jälkeen rehun teko miesväellä..ihanaa juhannusta kaikille!![/QUOTE]

Etelä-Pohjanmaan laitamilla. Sadetta on riittänyt aiemmin joka päivälle, joten nyt saatiin rykäistyä homma kunnolla käyntiin.
 
Kotona ollaan, kaverit kävi tuossa päivällä meillä. :)
Oltas päästy miehen vanhempien mökille tai miun vanhempien luo, mutta haluttiin
jäädä kotiin.

On tullu juostua useempana päivänä miun ja miehen vanhempien luona ennen juhannustakin.
Eilenkin käytiin miun vanhemilla.
 
Ajattelin vissiin tukehtua tänä jussina. En tiedä mikä aiheuttaa hengenahdistusta. Yöllä alkoi, sitten oli vähän parempi ja nyt taas pahenee.
Päivystykseen jos meinaa kovaa pahaa olla.

Mä sain ensin yhden inhalaatiojauheen koivun siitepölyn takia ja ku se pelkästään ei auttanu niin sain toisen kortisoonia sisältävän jota määrättiin käytettäväksi kuukauden ajan. Yskä on loppunu eikä ahdistaa lähes ollenkaa. Toivottavasti tilanne pysyykin näin ku tuo kuukausi tulee täyteen eikä oireet palaa.
 
"vieras"
Kotona lasten kanssa, koiria laittaessa menee aika pitkälti tää juhannus, sopivasti on aikaa. Jos sitä jaksaisi niin huomenna voisi mennä käymään Tykkimäessä, katsotaa nyt viitsikö.
Yleensä naapurusto on aika hiljaista näin juhannuksena, mutta ainakin naapurin mies jää kotiin, kun muu perhe lähtee viettämään juhannusta ja noi muutamat muutkin naapurit näyttävät olevan kotona.
 
Kotona ollaan, paitsi vanhimmat lapset, jotka ovat kavereidensa perheiden mökeillä. Aiemmin käytiin hakemassa puukuorma maalta. Olen nauttinut pihalla kauniista ilmasta ja tehnyt pieniä puutarhatöitä :) Isäntä on nyt kalalla, ja mun pitäis alkaa saunanpesu. Sitten juhannussauna puhtailla lauteilla ja loppuilta ihan vaan sitä möllötystä. Huomenna taas puukuorman hakuun =)
 

Yhteistyössä