Pätkä
Ja pätkä on mun määrityksen mukaan alle 160 cm
Minä 155 ja 58 ja pitäis vielä saada kiloja pois
Minä 155 ja 58 ja pitäis vielä saada kiloja pois
Ootpa laiha. Mä olisin tyytyväinen edes 55 kg, mut 52 olis ihanne. Sen laihempi en ole koskaan ollut ja se riittäis mulle nytkin.Alkuperäinen kirjoittaja myös lyhyt:pituus kans 155cm ja painoa ainakin eilen oli 48kg. Just hyvä.
Millä konsteilla oot pudottanut? Mä olen korjannut ruokatapojani ja lisännyt liikuntaa reilustiAlkuperäinen kirjoittaja Orion:158cm ja tänä aamuna puntarissa 58,4. Tarkoitus myöskin saada kiloja pois, sielä 54 kieppeillä voisin olla tyytyväinen...
Onneksi en näytä liian laihalta. Mahaa löytyy vaikkei painoa paljon olekaan Mut ei tästä tarvi kyllä enää painon tippuakaan. Mut ei kyllä noustakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Pätkä:Ootpa laiha. Mä olisin tyytyväinen edes 55 kg, mut 52 olis ihanne. Sen laihempi en ole koskaan ollut ja se riittäis mulle nytkin.Alkuperäinen kirjoittaja myös lyhyt:pituus kans 155cm ja painoa ainakin eilen oli 48kg. Just hyvä.
Oot aika pikkuinen tosiaanAlkuperäinen kirjoittaja pikkunen:154cm ja 46kg olen ihan tyytyväinen
Ihan ruokavaliomuutos (vhh suuntaan vähän) ja liikunta mullaki. Hitaanlaisesti oon pudottanu...Alkuperäinen kirjoittaja Pätkä:Millä konsteilla oot pudottanut? Mä olen korjannut ruokatapojani ja lisännyt liikuntaa reilustiAlkuperäinen kirjoittaja Orion:158cm ja tänä aamuna puntarissa 58,4. Tarkoitus myöskin saada kiloja pois, sielä 54 kieppeillä voisin olla tyytyväinen...
IHANKO TOTTA? Onpas sun äiteellä ollut tekemistä, kun sinut on synnyttänyt...Alkuperäinen kirjoittaja Pätkä:Ootpa laiha. Mä olisin tyytyväinen edes 55 kg, mut 52 olis ihanne. Sen laihempi en ole koskaan ollut ja se riittäis mulle nytkin.Alkuperäinen kirjoittaja myös lyhyt:pituus kans 155cm ja painoa ainakin eilen oli 48kg. Just hyvä.
tyytyväinen mihin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oletko tyytyväinen?Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:158cm ja 99kg
Mulla melkein samat - 159 ja 53. Ja ei hyvä. Tuo 50 ois kiva.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:159 ja 54kg ja liian läski oon mielestäni. 50 ois hyvä timminä.
Itseesi!Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:tyytyväinen mihin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oletko tyytyväinen?Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:158cm ja 99kg
Lapset voi hyvin, ihana mies on ja elämä rullaa eteenpäin. Tunnen itseni ihan onnelliseksi.