Mitäs te muut pätkät painatte?

• Viestiketjun aloittaja Pätkä
  • Ensimmäinen viesti
Pätkä
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
158cm ja tänä aamuna puntarissa 58,4. Tarkoitus myöskin saada kiloja pois, sielä 54 kieppeillä voisin olla tyytyväinen...
Millä konsteilla oot pudottanut? Mä olen korjannut ruokatapojani ja lisännyt liikuntaa reilusti

myös lyhyt
Alkuperäinen kirjoittaja Pätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja myös lyhyt:
pituus kans 155cm ja painoa ainakin eilen oli 48kg. Just hyvä.
Ootpa laiha. Mä olisin tyytyväinen edes 55 kg, mut 52 olis ihanne. Sen laihempi en ole koskaan ollut ja se riittäis mulle nytkin.
Onneksi en näytä liian laihalta. Mahaa löytyy vaikkei painoa paljon olekaan :) Mut ei tästä tarvi kyllä enää painon tippuakaan. Mut ei kyllä noustakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
158cm ja tänä aamuna puntarissa 58,4. Tarkoitus myöskin saada kiloja pois, sielä 54 kieppeillä voisin olla tyytyväinen...
Millä konsteilla oot pudottanut? Mä olen korjannut ruokatapojani ja lisännyt liikuntaa reilusti
Ihan ruokavaliomuutos (vhh suuntaan vähän) ja liikunta mullaki. Hitaanlaisesti oon pudottanu...

Pätkä
Nyt mulle tuli sellainen ole, että kaikki muut pätkät on tosi pieniä ja laihoja. :D Ehkä mäkin tästä vielä saan kesän aikana lisää läskiä pois. Yritystä ainakin on, vaikka hellepäivänä jäätelö houkuttaa vähän liikaa jne.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja myös lyhyt:
pituus kans 155cm ja painoa ainakin eilen oli 48kg. Just hyvä.
Ootpa laiha. Mä olisin tyytyväinen edes 55 kg, mut 52 olis ihanne. Sen laihempi en ole koskaan ollut ja se riittäis mulle nytkin.
IHANKO TOTTA? Onpas sun äiteellä ollut tekemistä, kun sinut on synnyttänyt... :D :D

Yhteistyössä