Mitäs sitä on tänään tullu syötyä?

• Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
Ite söin aamiaiseksi ruisleipää raejuustolla ja tomaatilla, maitorahkaa mehutiivisteellä maustettuna

kanakeittoa

proteiinipatukka

tonnikalaa, paistettuja vihanneksia, valkuaista, lusikallinen riisiä ja salaattia

iltapalaa en vielä tiedä, luultavasti maitorahka :)

hmph
2 maalaisviipaletta juustolla ja salaatilla
1 lihapasteija
muutama viinirypäle
kaali-jauhelihapataa ja 2 ruisleipää juustolla ja margariinillä
pari lusikallista colaviilistä

"Anne"
Aamupalaksi maustamaton jogurtti.
Lounaaksi lihokeittoa ja leipä.
Päivälliseksi härän pippuripihvi, lohkoperunoita, uunijuureksia, pippurikastiketta ja fetasalaattia.
Iltapalasta en tiedä, vähintään omenaa ja dippiä mutta jos jaksan niin teen kasvissushia.

Aamulla 2 sämpylää
Lounaalla ristikkoperunoita ja sitten tuli vähän himo jäätelöön joten 2 jätskipuikkoa
Välipala 1 sämpylä
Tänään illalla vielä jotain , ei niin kevyttä, luulisin.
Sipsiä ois kaapissa ja joko lämppäreitä tai sit mies tekee kalapuikkoja ja nuudeleita :whistle: Jos sitä huomenna kevyemmin taas..

"..."
Puuro, tee, leipä (juustoa ja oivariinia)
Lounassalaatti, raejuustoa
2 kasvispihviä, 1 leipä juustolla
Leipä juustolla ja kurkkusiivuilla, tee
Vettä n. 1,5 litraa

Aika leipäpainotteinen, pakko syödä toi leipä pois kun menee vanhaks. Enää en ajatellut syödä mitään.

"Tiina"
Aamiaiseksi kaksi kuppia kahvia ja kaksi leipää juustolla ja kinkulla.
Lounaaksi lammasta vindaloo+naan-leipä.
Iltapäivällä kaksi kuppia kahvia.
Iltaruuaksi penne-pastaa jauhelihakastikkeella.

kotileipuri-
Aamulla lasi Bahi-tuoremehua, töissä 0.5l sitruunavissyä.
Kotona 2kkp kahvia, 2 hapankorppua Mustapekka-juustolla, retiisillä ja ruohosipulilla.
Päivälliseksi eilistä "kesäkeittoa", saaristolaislimppua ja lasi maitoa.
Illlalla muurikkalettuja jäätelön ja hillojen kanssa, kahvia ja vissyä.

nohh
aamupala: kaurapuuro voisilmällä, tuoremehu, teetä

lounas: juustokeitto, 2 ruisleipää, maitoa, salaattia

välipala: omena

päivällinen: thaimaalainen nuudelikeitto, jossa sieniä katkarapuja, jälkkäriksi suklaapatukka. Maitoa.

hoohhoijaa
Aamulla ruisleipä ja maustamatonta jukurttia saksanpähkönöillä.
Töissä nutrilet smoothie.
Kotona 2 grillattua possupihviä, grillattua maissia (yksi kokonainen) ja pari siivua makkaraa (iski himo ;D) ja suvisalaattia
+ Korvapuusti hups :3

t. laihduttaja(ko) XD

Mangojogurttia, banaani, tuoremehua, kahvia, 200g minttusuklaapalloja, uunikalaa ja bataattimuusia, pala mustikkapiirakkaa, 100g sipsejä.

Mun syömiset siis :xmas: Lapset ovat syöneet aika lailla terveellisemmin

Aamulla: 2 palaa ohrarieskaa Becelillä ja graavilohella, kahvia ja mustikkasoppaa

Hermostuksissa pankissa: 6 karkkia Fazerin parhaat-pussista, äiti tuputti :D

Lounas: kana-ceasarsalaatti, Mini Ruispala Becelillä, sitruunavissyä

Välipala: Mangojogurtti

Päivällinen: Broilerpastaa ja salaattia, vettä, jälkkäriksi pullakahvit ja pari kaurakeksiä

Iltapala 1 grillimakkara

dddd
[QUOTE="vieras";28530605]mua naurattaa niin paljon nää syömisketjut, läskit yrittää kituuttaa itteään olla syömättä ni sit taas repsahtaa..lisätkäähän painonne ketjujen loppuun...[/QUOTE]

Lisää säkin :hug: Ja hommaa vaikka elämä :D

[QUOTE="vieras";28530605]mua naurattaa niin paljon nää syömisketjut, läskit yrittää kituuttaa itteään olla syömättä ni sit taas repsahtaa..lisätkäähän painonne ketjujen loppuun...[/QUOTE]

mun bmi 22,7

ja ajattelin vielä jätskiäkin syödä, kun liikkuu paljon, niin myös ruokaa tarvii syödä :D

50,1 kg

Yhteistyössä