Pidemmän aikaa ollu kipeenä, ni pitää jo vähän seurailla, ettei mitään jälkitautia oo kehittymässä...
Mitä oireita siinä olis?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:keuhkoputkentulehdus??
Mut toi syö ja juo paremmin ku hyvin...?Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Lapsi käyttää sillon apulihaksia. Meillä kolmonen teki sitä kun oli älyttömäs flunssas, osastolle rs-virus, nesteytykseen kun lopetti syönnin.
Mä soitan tohon terveyskeskukseen. Yleensä ollaan päästy hyvin, ku asutaan naapurissa.Alkuperäinen kirjoittaja Luna:Vie heti lääkäriin, hengittää apulihaksilla. Meille neuvottiin niin neuvolassa. Voi oikeesti olla vaarallista! Tai soita ees neuvolaan ja kerro tilanteesta.
Joo en mä teitä sillä tarkottanutkaan, enkä mä edes tiedä onko sun lapsella nyt flunssaa. Meillä oli sillon kolmosen ollessa 4.5kk vanha tuolleen et hirmu flunssa ja lapsi alkoi käyttää apulihaksia hengittämisen apuna josta mentiin osastolle ja lopuksi oltiin nenämahaletkus vai peräti tipas kun lopetti syönnin.Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Mut toi syö ja juo paremmin ku hyvin...?Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Lapsi käyttää sillon apulihaksia. Meillä kolmonen teki sitä kun oli älyttömäs flunssas, osastolle rs-virus, nesteytykseen kun lopetti syönnin.
Ei ne hartiat hierveesti liiku. Mutta kyllä mä pallean erotan. Ei se maha nouse, vaan vatsalihakset jännittyy.Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:Jos muutoin virkeä ja syö ja juo hyvin niin tuskin vakavampaa. Apulihakset on ylhäällä eli hartiatkin liikkuis kohtuuttoman paljon jos niitä käyttää, jos vatsa nousee niin pallealla hengittää tietääkseni kuten pitääkin.
No siis on ollu kohta kolme viikkoa jo kunnon flunssassa.Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Joo en mä teitä sillä tarkottanutkaan, enkä mä edes tiedä onko sun lapsella nyt flunssaa. Meillä oli sillon kolmosen ollessa 4.5kk vanha tuolleen et hirmu flunssa ja lapsi alkoi käyttää apulihaksia hengittämisen apuna josta mentiin osastolle ja lopuksi oltiin nenämahaletkus vai peräti tipas kun lopetti syönnin.Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Mut toi syö ja juo paremmin ku hyvin...?Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Lapsi käyttää sillon apulihaksia. Meillä kolmonen teki sitä kun oli älyttömäs flunssas, osastolle rs-virus, nesteytykseen kun lopetti syönnin.
Vähän tuntuu rohisevan koko jätkä... Kyljestä kuunnellen suhisee/rohisee en oikeen osaa kuvata...Alkuperäinen kirjoittaja hei:Rohiseeko hengitys kun kuuntelet ihan kyljestä?
Joo, soitan heti ku löydän mun kännykän. JOKU on piilottanu sen taas. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Käytäs lääkärillä, saa kuunnella keuhkot. Voi olla melko oireetonkin keuhkoputkentulehdus, aina ei välttämättä oo edes yskää, pikku lämpöily ja pitkittyny tauti viittais siihen myös.
mahalihaksilla ? mulle sanottiin, että kannattaa seurata kyljestä, että meneekö kuopalle ku hengittää.Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Pidemmän aikaa ollu kipeenä, ni pitää jo vähän seurailla, ettei mitään jälkitautia oo kehittymässä...
Meillä myös poika hengittää noin kun on "astmakohtaus" menossa.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Meillä esikoinen hengitteli noin ja diagnoosi oli astma :/
En siis väitä että teillä olisi astma, mutta keuhkoissa voi kyllä jotain häikkää olla.