Mitäs sanotte Pregnylin pistämis ajasta?

Tänä iltana olisi määrä pistää mut inssi aika vasta ylihuomenna puolilta päivin. Niin eikös se irronnut munasolu elä 36 tuntia? Ja jos pistän vaikka kymmeneltä illalla niin munasolu ei tällöin ole enää elossa kun inssi aika on?
Olenko ymmärtänyt oikein? Eli koitanko pitkittää pistämistä myöhemmäksi vai teenkö vain ohjeen mukaan ja pistän jo yhdeksän aikaan? Ymmärtääkö tästä kukaan mitään... :ashamed:
 
Minulla oli samanlainen tilanne ja mietin myös tuota munasolun elinaikaa. Sitten tulin kumminkin siihen tulokseen,että menen juuri ohjeiden mukaan. Laitoin siis Pregnylin illalla klo 21. Seuraava päivä oli lepopäivä ja sitten seuraavana oli inssi. Erittäin onnistunut inssin tulos leikkii tuossa lattialla =)
 
Tämän pregnylin kanssa tuntuu olevan hoitopaikka kohtaisia eroja - oyksissa olemme me hoidossa ja viime viikolla oli 2. inseminaatio. Molemmissa pregnyl on pistetty inseminaation yhteydessä - kuulemma toimii hyvin. outoa minusta, että tämä käytäntö voi vaihdella näin paljon paikkakuntakohtaisesti. muutenkin kun tähän hommaan liittyy tätä epävarmuutta kohtuullisessa määrin, niin sitten nämä vaihtelevat käytännöt vielä minusta sitä lisäävät.
 
Mulle annettu kahdessa aikaisemmassa inssissä ohjeeksi, että edellisenä päivä pistetään iltapäivällä. Nyt sain ohjeeksi kaksi päivää illalla klo 22. Eli saattaa näköjään vaihdella samassa hoitopaikassa myös lääkärikohtaisesti!
 
Mulla oli maanantaina ultra, tänään pistin lääkärin ohjeen mukaan pregnylin klo 20.00 ja huomenna on inssi klo 11...Itsekin ihmettelen, että ehtivätköhän tosiaan irrota muka ennen inssiä tai miten kauan pestyt siittiöt sitten elävät ja voivat odotella irtovia munasoluja?!? :eek:
 

Yhteistyössä