Mitäs sanoisitte/tekisitte jos...

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
No ei viitsi lapsilta isää viedä ja kun kus...päisen miehensä tappamisesta saa saman kuin ihmisestä niin... Laskisin hitaasti sataan... ja istuttaisin keittiön pöydän viereen puhumaan.

Joku syyhän tällekin on. Suurin eroprosentti on pienten lasten vanhemmilla, kun vauva/naperoaika on niin rankkaa parisuhteelle. Eipä se puntti paljon värise kun muksut vie aikaa, vaimo on väsynyt ja vatsa pystyssä. Hyvässä lykyssä kotona kuljetaan lötköverkkareissa (siis molemmat) ja arki on tylsää. En tosin tiedä miten teillä, mutta ehkä mies hakee jännistyä elämäänsä, vaikka väärin tekeekin.

Siis pistäpä ukkosi miettimään mikä on oikein. Hyväksyisikö hän saman sinulta? Tai kasvattaisi hän lapsensa samaan moraaliin?

Suuttuisin ja olisin todella loukkaantunu. Vaatisin selitystä et miks on toiminu noin. Mulla ainaka ei ois haluja jatkaa suhdetta tollaseen mieheen, enkä haluis altistaa myöskä lapsia tollaseen sekamelskaan. Eli eroisin tollasesta ukosta ja sen jälkeen sais jatkaa treffipalstailua ihan rauhassa.

ap
Kiinni jäätyään nauroi päin naamaa minulle kun sanoin että loukka ja paljon.
Kysyin miltä hänestä tuntuisi jos tekisin saman. Kuulemma nauraisi minulle.
Perusteli että kävi vaan katsomassa mitä on tarjolla.
Ei osoittanut minkäänlaista katumusta eikä pyytänyt anteeksi.

Nyt kun vauva on syntynyt niin asia vaivaa minua ja luottamus on 0.

Yhteistyössä