Mitäs postia teille tänään on tullut?

posse
En tule vielä näin aikaisin postia tänne kulmille, ois kyllä mukavaa kun tulis posti jo aamupäivästä !
Mutta koska keskiviikko niin ainakin Lidlin mainos tulee, lisäksi toivoisin jo saavani DN:n imut, mutta ne ei kyllä varmaan vielä tule.

Cellbesin lasku
ykkösbonuksen kuponki
Gudrun sjoden kuvasto
meidän mökki
pari muuta laskua
seksiaku
miehellä 4 laskua ja joitain lehtiä
ilmaisjakelu lehti

SonataSelene
meiän posti-mies on aina myöhässä ja sit kun käy kaupassa niin siellä se on ostamassa iteleen kaljaa. |O onneks tulee kuitenkin posti perille mutta yleensä joskus 14-15 aikoihin.

SonataSelene
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Cellbesin lasku
ykkösbonuksen kuponki
Gudrun sjoden kuvasto
meidän mökki
pari muuta laskua
seksiaku
ilmaisjakelu lehti
mä en oikeen ymmärrä noita Gudrun Sjödenin vaatteet. tosi rumia ja kalliita. esim. perus raidalliset sukat jotain 15?. right.... :eek:

jädenami
meille tulee posti n.klo.14:30
pitäs tulla aku ankka,pari paikallislehtiä,toivottavasti ei laskuja(eile tuli 4...) ja seurakuntalehti.ja jospa jotain ylläripostiaki!=)

Alkuperäinen kirjoittaja SonataSelene:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Cellbesin lasku
ykkösbonuksen kuponki
Gudrun sjoden kuvasto
meidän mökki
pari muuta laskua
seksiaku
ilmaisjakelu lehti
mä en oikeen ymmärrä noita Gudrun Sjödenin vaatteet. tosi rumia ja kalliita. esim. perus raidalliset sukat jotain 15?. right.... :eek:

Makuasioita, miusta muutamat o nättei ja omistanki.

Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:
Ei ole vielä tullut, mutta taitaa tulla vaan Aku Ankka ja joitain mainoksia. Tulee posti näin kesäisin joskus myöhempään, kun siellä on kesätyöntekijöitä, jotka ei ole yhtä nopeita kuin vakkarijakajat.
Olen tosi hyvä ennustaja: tuli se akkari sekä Anttilan + Lidln mainokset.

Yhteistyössä