tässä jotain
Kelpaisko sellainen vitjamunainen äijä joka viihtyy pois nurkista esim 11 kuukautta vuodesta. Itsellä hivenen tökkii noissa irtosuhteissa se seisokki ongelma, mut sun tietysti antaisin vapaasti viipottaa! =) Pistäs kuulumisia...
Olen hyväpalkkaisessa keikkatyössä 6 päivää viikossa, enkä omaa minkäänlaisia mustasukkaisuuteen viittaavia ominaisuuksia. Päinvastoin, periaatteeeni on "kaverille kanssa".
Myös toivomasi heikko seksuaalinen suorituskyky on minulle nykyään arkipäivää, psyykelääkkeiden sekä huonojen elintapojen seurauksena.
Olen myös pahoin alkoholisoitunut.
Nähdäänkö pian?
Sähköpostiosoitteeni kuvaa lämpimintä laskeutumispaikkaa maailmassa. Olen nimittäin laskeutumiskierroksella oleva upporikas,impotentti vapaata seksiä kannattava varattu aina poissaoleva sinussa roikkuva SATUNNAISTA seksiä haluava sinua kunnioittava ja arvojasi vaaliva. Eli aina panettaa,onko sinusta?
Hep,
Olen 56v Tamperelainen, ison kansainvälisen yrityksen & yliopiston tutkimusosaston johtaja. Jos sinua kiinnostaisi tavata niin vastaile ja katsotaan ja keskustellaan jatkosta. Ehkä kylpylämatka Suomessa taikka esim. Tallinna kiinnostaisi?