meil mies ja poika o naapuris ja tytöt kattoo telkkua.
Fatima von Gyllenbögel 11.01.2008 #4 Mies tekee rahaa (joo, printtaa tossa ) ja puhuu puhelimeen, lapsi odottaa pääsyä Heseen.
Kowalski 11.01.2008 #7 Lapset vetelee rivitanssia Ti-Ti Nallen tahtiin, ja mies on *tadaa* TÖISSÄ kuten aina ja iankaikkisesti.
Lapset vetelee rivitanssia Ti-Ti Nallen tahtiin, ja mies on *tadaa* TÖISSÄ kuten aina ja iankaikkisesti.
LepikonHeta 11.01.2008 #8 Mies ja tytöt tulivat juuri rinteiltä mäkeä laskemasta. Nyt mies tahtoo oikaista mun auton (kuulema liian vinoon ajettu :headwall: ) isompi tyttö teke vielä viimeistelyjä lumihevoseen ja nuorempi odottelee jo Shrek kolmosen katsomista
Mies ja tytöt tulivat juuri rinteiltä mäkeä laskemasta. Nyt mies tahtoo oikaista mun auton (kuulema liian vinoon ajettu :headwall: ) isompi tyttö teke vielä viimeistelyjä lumihevoseen ja nuorempi odottelee jo Shrek kolmosen katsomista
Nadia 11.01.2008 #10 Poika hyppii tv pöydältä sänkyyn, tyttö mummolla ja mies töissä! Vajaa tunti ja päästään kauppaan... :/
Poika hyppii tv pöydältä sänkyyn, tyttö mummolla ja mies töissä! Vajaa tunti ja päästään kauppaan... :/
asd 11.01.2008 #11 Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto: Poika kattoo Spies-tyttöjä ja mies nukkuu. Click to expand... Meillä toisin päin
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto: Poika kattoo Spies-tyttöjä ja mies nukkuu. Click to expand... Meillä toisin päin
TaikaWiitta 11.01.2008 #15 Lapset naapurintytön kera katselevat dvd:tä Ja mä siis kökin tässä koneella.
4-kerroksen väkeä 11.01.2008 #16 esikoinen pelaa pleikalla keskimmäinen kaverisynttäreillä nuorimmainen tekee kampauksia kampauspääponille
esikoinen pelaa pleikalla keskimmäinen kaverisynttäreillä nuorimmainen tekee kampauksia kampauspääponille
pia 11.01.2008 #20 Mies paistaa lättyjä, tytöt 6v ja 4v pelaavat inkan aarretta ja tyttö 1v roikkuu ja isänsä jalassa ja odottaa lättyjä =) ja mamma palstailee :ashamed:
Mies paistaa lättyjä, tytöt 6v ja 4v pelaavat inkan aarretta ja tyttö 1v roikkuu ja isänsä jalassa ja odottaa lättyjä =) ja mamma palstailee :ashamed:
sellasta 11.01.2008 #23 mies lähti just menemään, sitä ennen kerkes rikkoa makkarin oven yms, otti lapsen mukaansa.. mä koitan rauhottuu ja jumitan tässä
mies lähti just menemään, sitä ennen kerkes rikkoa makkarin oven yms, otti lapsen mukaansa.. mä koitan rauhottuu ja jumitan tässä