Mitäs ootte mieltä mun tatuoinnista? *kuva*

  • Viestiketjun aloittaja hiphei
  • Ensimmäinen viesti
ap
Halusin ekaksi tatuoinnikseni jonkun suht tavallisen, jos ei olekkaan mun juttuni niin ei ala niiin kovasti sit harmittamaan, seuraavan ajattelin piirtää itse :)

tuota tulen jossain vaiheessa jatkamaan vielä, sen takia jätettiin vähän hassun muotoiseksi
 
Kun täällä taas näytetään näitä tatuointi kuvia. Niin laitanpa minäkin oman uusimman kunnian osoitus äitiydelle. Ihan on erilainen kuin mikään muu kuva ihollani tykkään kyllä tästä todella paljon.

http://www.aijaa.com/v.php?i=4371987.jpg

Ap:lle että nätti on jos itse tykkää tuollaisista jokainen ottaa itselleen kuvan josta tykkää.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja SpookyMama:
Kun täällä taas näytetään näitä tatuointi kuvia. Niin laitanpa minäkin oman uusimman kunnian osoitus äitiydelle. Ihan on erilainen kuin mikään muu kuva ihollani tykkään kyllä tästä todella paljon.

http://www.aijaa.com/v.php?i=4371987.jpg
Kiva on, vaikkei ihan minun tyylinen :)
tykkään tatuoinneista joilla on jokin merkitys niinkuin sun tatuoinnilla on :)

miamin tatuointitarinat on tosi kiva, jokaisella kun on jokin tarina :)

Mun tatuoinnilla on sellainen tarina, että muistuttaa mua menneistä vuosista kun oli meno päällä :D siinä yhteydessä otettukkin :)
 
äh
ap:lla tylsä tatska.

Vaikka aihekin siinä on tuollanen tylsä trendiruusu, mitä 80 -luvulla tatskoissa suosittiin, niin se sojottaa vielä väärään suuntaan.

Eli esteettisyyden nimissä pitäis varren lähteä "olkapäälinjan" suuntaisesti eikä selän yli kohti toista lapaluuta.

Plus se on liian iso ollakseen naisellinen tatuointi.

Oon nähnyt melkein saman kuvan yhdellä vanhalla papalla joku aika sitten, poltti kuin korsteeni ja muutenkin karsea äijä. Sori nyt vaan.

 
Ap:n kuva on miltei samanlainen kuin äidilläni. Sillä on lila ruusu mustan tribalin kera lavan päällä. Äiti ensin miun ekat kuvat nähtyään haukkui miut hulluksi ja tyhmäksi ja pari viikkoa myöhemmin soitteli ja kyseli, et tunnenko ketään hyvää ja suht edullista tatuoijaa...ja pian oli äidillä myös tatska :LOL:
 

Yhteistyössä