Mitäs olette tehneet tämän päivän aikana

  • Viestiketjun aloittaja "kotihiiri"
  • Ensimmäinen viesti
Aamulla lähdettiin kirpputorille. Sieltä mentiin vanhan ajan joulumarkkinoille moikkaamaan joulupukkia. Sitten toiselle kirppikselle, ja Citymarketiin. Sitten mun vanhempien luo syömään, leipomaan pipareita, ja hengailemaan ihan muuten vaan. Kotiin tultiin alkuillasta.
 
Osa lapsenlapsista (5 v, 3 v ja 4kk) olivat yökylässä eli aamupäivä meni sitten heidän ja omien pienten kanssa touhutessa. Iltapäivällä hetki töitä ja sitten vävyn 32- vuotispäiville.
Illalla myöhäinen päivällinen, muutama korttipeli ja sauna.
 
"vieras"
Aamulla tehtiin pekoni ja muna aamiainen ja siistittiin taloa vähäsen. Oli tarkotus mennä lasten joulutapahtumaan, mutta myöhästyttiin, joten mentiin HopLoppiin ja oltiin siellä iltapäivä. Sit viideksi kotiin, laitoin ruokaa, ja sitten lorvin netissä. Lapset leikki tyytyväisinä, kun olivat saaneet tarpeeksi riehumista. Leivottiin satsi pipareita valmiista taikinasta, ja nyt sitten muksut on sängyssä nukahtamassa.
 
Kotosallapa hyvinkin..
Pesin pyykkiä ja viikasin kuivat pyykit kaappiin, siivoilin vähän (tai pikemminkin järjestelin paikkoja), tiskasin ja piipahdin pikaisesti lähikaupassa hakemassa kurkkua..

Lisäksi mun äiti ja veli kävi kylässä eli siinä vaiheessa kaffetta keittelin..
 
Kävin kaverin kanssa hakemassa koirani kotiin. Nyt se nukkuu minun sylissä. =)
Herranen aika että koiranpentu voi olla pieni! :heart:
 
Kermakakku
Koristelin piparkakkuja, imuroin, pesin saunan ja muut märkätilat, pesin pyykkejä, vein pojan treeneihin, laitoin ruuat, luin Hesarin, tein joulutorttuja. Ja sit ne 100 pikkuhommaa, mitä tekee ohimennessään.
 
Turkilmas
Aamulla puuhastelin kotitöitä ja kuopuksen päikkäreiden jälkeen lähdettiin ulkoilemaan koko perheen voimin. Sytytettiin takapihalle nuotio ja paistettiin makkaraa. Pitkän ulkoilun perään tultiin sisälle, mies teki ruokaa ja mä väänsin pulla- ja sämpylätaikinat. Tuotokset paistettiin leivinuunissa. Olen myös ehtinyt jonkin verran kutomaan tänään, pesemään pyykkiä ja paketoimaan joululahjoja.

Ihana rauhallinen sunnuntaipäivä perheen parissa <3
 
"minä vaan"
Aamulla käytin yhden pojan jääkiekkoharkoissa. sitten ulkoiltiin koko porukka. Siivottu, pyykätty, tehty ruokaa pitemmän kaavan mukaan. Paketoinu lahjoja, kirjottanu kortteja. Saunottiin ja katottiin telkkaria.
 
"muu"
Pitkä aamu lasten kanssa yökkäreissä tv:tä katsellen :D ulkoilua kera pulkan, kävin vanhimman lapsen kanssa asuntonäytössä kivaa ok-taloa katsomassa, sitte kuorosotaa, lasten iltapuuhia ja nyt nettiä+telkkaria. Siinähän se päivä meni.
 
Krapulassa maannut melkeen koko päivän :D Haettiin lapset mummulasta niin kertoivat että poika on sairas.Oli oksentanut sohvalle ja vähän lämpöä...eli ilta ollaan katseltu lasten kans DVD:tä ja nyt molemmat nukkuu.Huomenna siis saikkupäivä..
 
Rollolainen
kotosallahan tuo päivä on mennyt. Olen kuitenkin tehnyt kaksi ruokaa, leiponut sämpylöitä ja pessyt pyykituvalla neljä koneellista pyykkiä, viimeiset on nyt rummussa. Joten laiskana en ole ollut.

Ja siis jalkapuolelle tää on paljon. Tuo pyykitupakin kun sijaitsee aika kaukana, monen oven takana. Taiota se vaattii että saa kuljetettua vaaatteita edes takas, muttta kylä se onnistuu
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suzyanne
Käytiin markkinoilla, ja Sokoksella ostamassa pari joululahjaa. Sitten ruuanlaittoa, tiskikoneen ja kuivurin tyhjennystä, ja treenin alla olevien biisien kuuntelua kun poika oli päikkäreillä. Pojan kanssa leikkimistä ja kylvetystä. Kohta telkun katselua. Normaali sunnuntai.
 

Yhteistyössä