Mitäs olette mieltä tästä hääpuvusta??

  • Viestiketjun aloittaja morsian2010
  • Ensimmäinen viesti
vier@s
jos sä olet todellakin kokoa 44-46, niin ei sitten kyllä kumpikaan niosta puvuista :/
nuo puvut on tosi kauniit, mutta vaatii kyllä kroppaa =)
tuo toka puku olis vähemmillä kirjailuilla enemmän mun makuun, mutta tuskin saa vähennettyä kirjailuja, joten vastaan että eka parempi jos kroppa kestää :D
 
V
Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Eka antaa kiloja anteeksi, toka vaatii hoikan vartalon.
Paremminkin toisinpäin, ekassa tuo vyötärölinja katkeaa kun toisessa kirjailut lähtee viistoon ilman saumaa vyötäröllä tai sen alapuolella.
Väärässä olet. Eka hoikentaa, koska leikkaus on vyötäron "alapuolella". Toka lihottaa, koska isot kirjailut lihottavat.
Mua ainaki leventää tuon ekan tyyppiset puvut enempi...
 
rider
Ykkönen noista, mutta itsekään en neuvoisi laittamaan vaaleanpunaisia kirjailuja.

Itsellä oli V Wangin yksinkertainan puku, jossa vyötäröllä tummanvihreä samettinauha. Puvuista kumpikaan ei ole siis tyyliseni. MUTTA mielestäni, jos olet kokoa 44-46, tuo ykkönen on hyvä kokonsa puolesta, koska jos olisi kauhean ohut ja sellainen kapoinen, ei ehkä olisi niin hyvä. Minulle ei taas mikään kermakakkumalli (ei ole noista kumpikaan sellainen :)) sopinut, koska olin (tuolloin) kokoa 36 ja näytin aina tyhmältä hirveän runsaissa puvuissa.
 

Yhteistyössä