Mitäs olette mieltä tästä hääpuvusta??

  • Viestiketjun aloittaja morsian2010
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Jos ite tykkää niin mikäs siinä, sehän on tärkeintä. Mä tykkään noista edestä auki olevista, vaikka paljon kauniimmin toteutettuja olen nähnyt. Tuota en päälleni laittaisi.
 
Eka kaunis, toinen kauhea. Ehkä siksi sanoisinkin, että älä edes harkitse pilaavasi sitä ensimmäistä niillä roosilla kirjailuilla. Mutta tämä toki vain minun mielipiteeni.

Niin ja siis minä nimenomaan vieroksun tuossa toisessa niitä kirjailuja, muutenhan senkin malli on tosi kaunis, ehkä jopa kauniimpi kuin ekassa.
 
morsian2010
no entäs tämä sitten.... onhan tää tosin kyllä käytetty.. ja uuden saisi tällä hinnalla... http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=108173307

tuo eka puku olisi samanhintainen ja uusi :)
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Eka antaa kiloja anteeksi, toka vaatii hoikan vartalon.
Paremminkin toisinpäin, ekassa tuo vyötärölinja katkeaa kun toisessa kirjailut lähtee viistoon ilman saumaa vyötäröllä tai sen alapuolella.
Väärässä olet. Eka hoikentaa, koska leikkaus on vyötäron "alapuolella". Toka lihottaa, koska isot kirjailut lihottavat.
 
morsian2010
eli ensimmäinen hääpuku ja hiukset kiinni ja huntu??
tuota olen kyllä miettinyt..

ja kirjailu ihan tuollaisena niinkun on ja sitten hanskat vielä?? vai ilman hanskoja?
 
vieras
Minäkin olen ensimmäisen puvun kannalla, se on tosi kaunis. Kirjailut saisivat kyllä minun puvussani olla tuollaiset vaaleat mutta varmaan roosanakin kauniit! Toinen vaihtoeto oli ällö ja kolmas pliisu :)
 

Yhteistyössä