Jaha
Siis johan tämä on kummaa ensin mies on lähdössä kun on kuulema niin tympääntynyt ja huutaa ettei hänen asiansa kuulu minulle. Teki muutaman ihmeellisen reissun ja niiden selitys oli niin paksua juttua ettei sitä olisi kukaan uskonut ja puhelin on hänelle kultaakin kalliimpi viesti äänikin on äänetön ettei muut kuule kun viestejä tulee. Yhteen väliin oli todellinen txt: viesti lähettely kausi enpä tiedä kenelle lähetti tai keneltä ne tuli. Mutta epäilyt heräsi kun nuo reissut vielä tuli päälle.
No nyt sitten on mukavaa yht äkkiä täällä kotona ei lorvaile missään ja puhuukin jopa minulle ihan fiksuja että olisiko taas jotain peliä vai yrittääkö hakea luottamusta takaisin että pääsee uusille reissuille. Vaan mulle ei mene läpi nyt pidän kyllä joka reiän auki ja tarkkailen. Onko muille vastaavaa sattunut?
No nyt sitten on mukavaa yht äkkiä täällä kotona ei lorvaile missään ja puhuukin jopa minulle ihan fiksuja että olisiko taas jotain peliä vai yrittääkö hakea luottamusta takaisin että pääsee uusille reissuille. Vaan mulle ei mene läpi nyt pidän kyllä joka reiän auki ja tarkkailen. Onko muille vastaavaa sattunut?