Mitäs nyt viimeinen kirjoitus

Päätin tehdä aikamatkan ja painaa tuota alalaidassa olevaa sivunappia Viimeinen, eli viimeiselle sivulle...

Aikamatka oli melko lyhyt; viimeisin tekstipäiväys oli
"Vieras" 29.12.10 13:29.

Aika kaameesti tänne siis tulee läppää pitkin päivää kun viimesellä sivulla on juttu vuoden vaihteesta ja sivujakin on kuitenkin 379 tai jotain... Et hiljainen on tää foorumi :saint:
 
Ego
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22883984:
Päätin tehdä aikamatkan ja painaa tuota alalaidassa olevaa sivunappia Viimeinen, eli viimeiselle sivulle...

Aikamatka oli melko lyhyt; viimeisin tekstipäiväys oli
"Vieras" 29.12.10 13:29.

Aika kaameesti tänne siis tulee läppää pitkin päivää kun viimesellä sivulla on juttu vuoden vaihteesta ja sivujakin on kuitenkin 379 tai jotain... Et hiljainen on tää foorumi :saint:
Whaat :O. Mä oon jotenki aina aatellu että siel tooosi vanhoi juttuja...Mutta että joulukuun lopulta..huh...
 
Hih, minulle tuli niin kamalan nostalginen olo tuosta hiusdonitsi ketjusta, että päätin tosiaan tehdä aikamatkan menneisyyteen ja painon viimeinen nappia... Kakan marjat... eipä sillä tosiaan pitkälle pötkinyt :snotty:

Ajattele mitä foorumeilla olisi lukenut mitäs nyt alkuaikoina?? Hiusdonitsi vinkkejä vai pelkkiä vauva juttuja?
 

Yhteistyössä