Mitäs muut leiponeet??

..
pipareita, kardemummakakun ja inspistä oli vielä ni persikka rahkakakun..saadaan siskolla jotain ihanan makiata suklaa, pähkinäjuustokakkua niin halusin jotain raikkaampaa kotiin

paskavaimo
Sain kuin sainkin tehtyä lanttulaatikkoa ja imellettyä perunalaatikkoa. Hyvä minä! Sitten sain tehtyä piparitaikinan. Piparit valmistettiin, kun mies tuossa otti taikinan käsiinsä ja sanoi hän vaikka leipoo ne, jos minä en jaksa. Sitten ne odotti koristelua ja sain itkun sekaisen raivokohtauksen ja murskasin kaikki piparit. Muutama jäi ehjäksi. Mies oli vihainen ja pahoillaan, minua hävettää. Koristelin eilen miehen kanssa piparipaloja karkeilla. Kaikessa hiljaisuudessa. Ne olen saanut valmiiksi, muuta en.

himokas joulumuari
Alkuperäinen kirjoittaja paskavaimo:
Sain kuin sainkin tehtyä lanttulaatikkoa ja imellettyä perunalaatikkoa. Hyvä minä! Sitten sain tehtyä piparitaikinan. Piparit valmistettiin, kun mies tuossa otti taikinan käsiinsä ja sanoi hän vaikka leipoo ne, jos minä en jaksa. Sitten ne odotti koristelua ja sain itkun sekaisen raivokohtauksen ja murskasin kaikki piparit. Muutama jäi ehjäksi. Mies oli vihainen ja pahoillaan, minua hävettää. Koristelin eilen miehen kanssa piparipaloja karkeilla. Kaikessa hiljaisuudessa. Ne olen saanut valmiiksi, muuta en.
Ensivuonna säästä itsesi piparistressiltä.
Osta ne valmiina kaupasta ja koristele,pääset vähemmällä kun ei tarvitse leipoa.

Leivottu pitkin joulukuuta. Appelsiinikakku tällä viikolla, tänään tein joulutorttuja. Piparit teki mies lasten kanssa tässä jokunen viikko sitten. Periaatteessa valmista kaikki, käytännössä ei.... tarttis mennä viimeisteleen keittiötä mutta täällä notkun. :snotty:

Banaanikakun (kuivakakku), pipareita, porkkana- ja bataattilodjun, vauvalle myös omat vähäsuolaiset versiot noista. Enkä oikeestaan muuta olekaan laittanut. Lanttulaatikon duunaan varmaan illalla. Makeaa meille ei edes muuta tule kuin pipari, banaanikakku ja joulusuklaat. Ei oikein diggailla makeasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:
Mä teen glögikakun, millanen on after eight kakku?
Mullakin on glögikakku just jääkaapissa hyytymässä. Anoppi varmaan hoitaa loput leipomiset, saa nähdä mitä siellä on tällä kertaa keksitty.

After eight -kakku kiinnostaa muakin kun oon ihan hulluna niihin suklaisiin, voisin siitä tehdä loppiaiseks itelleni synttärikakun :D

paskavaimo
Alkuperäinen kirjoittaja himokas joulumuari:
Alkuperäinen kirjoittaja paskavaimo:
Ensivuonna säästä itsesi piparistressiltä.
Osta ne valmiina kaupasta ja koristele,pääset vähemmällä kun ei tarvitse leipoa.
Ei ne piparit stressiä tuota. Ja harvoin löytyy syötäviä, kestäviä, munattomia ja maidottomia pipareita koristeltavaksi kaupan hyllyltä.

Appelsiinikakku, joulutortut (valmiista taikinasta) ja pipareita (nekin valmiista taikinasta). Nyt tein vielä lihapullia ja jotain sillisörsseliä pitäisi vielä tehdä. Joku Saarioisten äideistä tekee mulle lanttu/perunalaatikkoa :) .

Piika-äiti
Leivittuna on taatelikakut, hedelmäkakut, piparit (sekä tavalliset että aurajuustoiset), minitortut, pullat. Vielä esikoinem tekee tuplapätkikselliset pätkiskakut, kun ei kuulema ole varma riittääkö kahvileipä... Jouluhalko jää tältä joululta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on pakkasessa odottamassa joulutorttuja, vuohenjuustoruutuja, karjalanpiirakoita, puolukkakakku ja suklaakakku. Lisäksi piparit ja englantilainen hedelmäkakku.
Niin, ja porkkanalaatikko, perunalaatikko, rosolli ja sekahedelmäkiisseli tehtynä. Kalkkuna uunissa.

vieras
Kinkku on uunissa, laatikot pakasteessa. Leivonnaisten osalta on tullut tehtyä pipareita, kaneliässiä, suklaa(kuiva)kakkua, appelsiini(kuiva)kakkua, glögijuustokakkua mut se syötiin jo, erilaisia suklaita ja sitten on pakkasessa valmistaikinaa joulutorttuja varten mut niitä en tee kerralla kuin sen, mitä heti syödään.

Suzyanne
Pipareita, torttuja, banaanimaustekakku sekä mantelimaustekakku. En tiedä kyllä kuka ne syö, kun vieraiden tulo peruttiin, ja itsellä ei ollenkaan ruokahalua, mies saa syödä minkä jaksaa, samoin kuin muitakin jouluherkkuja. Itse toista viikkoa sikainfluenssassa. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Pipareita, torttuja, banaanimaustekakku sekä mantelimaustekakku. En tiedä kyllä kuka ne syö, kun vieraiden tulo peruttiin, ja itsellä ei ollenkaan ruokahalua, mies saa syödä minkä jaksaa, samoin kuin muitakin jouluherkkuja. Itse toista viikkoa sikainfluenssassa. :(
Ikävää sairastaa jouluna.. itekin tuun tosi usein jouluksi (ja muutenkin lomilla) kipeeks, mutta nyt oon välttynyt siltä *koputtaa puuta* Paranemisia ja hyvää joulua kuitenkin :)

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Ikävää sairastaa jouluna.. itekin tuun tosi usein jouluksi (ja muutenkin lomilla) kipeeks, mutta nyt oon välttynyt siltä *koputtaa puuta* Paranemisia ja hyvää joulua kuitenkin :)
Hyvää joulua sinullekin! =)

Yhteistyössä