Ensivuonna säästä itsesi piparistressiltä.Alkuperäinen kirjoittaja paskavaimo:Sain kuin sainkin tehtyä lanttulaatikkoa ja imellettyä perunalaatikkoa. Hyvä minä! Sitten sain tehtyä piparitaikinan. Piparit valmistettiin, kun mies tuossa otti taikinan käsiinsä ja sanoi hän vaikka leipoo ne, jos minä en jaksa. Sitten ne odotti koristelua ja sain itkun sekaisen raivokohtauksen ja murskasin kaikki piparit. Muutama jäi ehjäksi. Mies oli vihainen ja pahoillaan, minua hävettää. Koristelin eilen miehen kanssa piparipaloja karkeilla. Kaikessa hiljaisuudessa. Ne olen saanut valmiiksi, muuta en.
Mullakin on glögikakku just jääkaapissa hyytymässä. Anoppi varmaan hoitaa loput leipomiset, saa nähdä mitä siellä on tällä kertaa keksitty.Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Mä teen glögikakun, millanen on after eight kakku?
Ei ne piparit stressiä tuota. Ja harvoin löytyy syötäviä, kestäviä, munattomia ja maidottomia pipareita koristeltavaksi kaupan hyllyltä.Alkuperäinen kirjoittaja himokas joulumuari:Ensivuonna säästä itsesi piparistressiltä.Alkuperäinen kirjoittaja paskavaimo:Sain kuin sainkin tehtyä lanttulaatikkoa ja imellettyä perunalaatikkoa. Hyvä minä! Sitten sain tehtyä piparitaikinan. Piparit valmistettiin, kun mies tuossa otti taikinan käsiinsä ja sanoi hän vaikka leipoo ne, jos minä en jaksa. Sitten ne odotti koristelua ja sain itkun sekaisen raivokohtauksen ja murskasin kaikki piparit. Muutama jäi ehjäksi. Mies oli vihainen ja pahoillaan, minua hävettää. Koristelin eilen miehen kanssa piparipaloja karkeilla. Kaikessa hiljaisuudessa. Ne olen saanut valmiiksi, muuta en.
Osta ne valmiina kaupasta ja koristele,pääset vähemmällä kun ei tarvitse leipoa.
Niin, ja porkkanalaatikko, perunalaatikko, rosolli ja sekahedelmäkiisseli tehtynä. Kalkkuna uunissa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on pakkasessa odottamassa joulutorttuja, vuohenjuustoruutuja, karjalanpiirakoita, puolukkakakku ja suklaakakku. Lisäksi piparit ja englantilainen hedelmäkakku.
Ikävää sairastaa jouluna.. itekin tuun tosi usein jouluksi (ja muutenkin lomilla) kipeeks, mutta nyt oon välttynyt siltä *koputtaa puuta* Paranemisia ja hyvää joulua kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Pipareita, torttuja, banaanimaustekakku sekä mantelimaustekakku. En tiedä kyllä kuka ne syö, kun vieraiden tulo peruttiin, ja itsellä ei ollenkaan ruokahalua, mies saa syödä minkä jaksaa, samoin kuin muitakin jouluherkkuja. Itse toista viikkoa sikainfluenssassa.
Hyvää joulua sinullekin! =)Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Ikävää sairastaa jouluna.. itekin tuun tosi usein jouluksi (ja muutenkin lomilla) kipeeks, mutta nyt oon välttynyt siltä *koputtaa puuta* Paranemisia ja hyvää joulua kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Pipareita, torttuja, banaanimaustekakku sekä mantelimaustekakku. En tiedä kyllä kuka ne syö, kun vieraiden tulo peruttiin, ja itsellä ei ollenkaan ruokahalua, mies saa syödä minkä jaksaa, samoin kuin muitakin jouluherkkuja. Itse toista viikkoa sikainfluenssassa.